Gå til innhold

Hva har dere på skiven til 2 åringen i ibhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her har det gått i prim, leverpostei og skinkeost en GOD stund, Men vil ha litt forandring , han virker veldig brød lei.

Han liker veldig godt egg, kan jeg sende det med i bhg?

Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send med egg og alt annet i bhg...

her har mini fått dilla på leverpostei, men sender med bl.a prim, smøreost, fårepølse, servelat, gulost, kaviar, egg, salami....

Skrevet

gulost, skinkeost, servelat, salami, skinke, leverpostei, prim, brunost, sunda.

Skrevet

Jeg prøver å variere brødsorten litt. På skivene får han gulost, skinkeost, prim, skinke, servelat, noen ganger syltetøy og nugatti.

Sender ofte med rosiner, noen ganger frukt og et par ganger har jeg sendt med potetkaker/lomper med smør og litt sukker.

Noen ganger får han også rislunsj, så spiser han 1/2 skive først så han ikke blir så fort sulten igjen.

Han er 22 mnd.

Skrevet

Egg, hvitost, italiensk salat, leverpostei, smøreost, trønderfår, kokt skinke, servelat, hamburgerrygg. agurk etc.

Du kan vel sende med egg:)

Skrevet

2åringen her er skikkelig brødlei for tida, de får han knapt til å spise påsmurt brød eller knekkis til lunsjen. Derfor har vi begynt å sende med litt annet til siste måltidet.. Salat (paprika, cherrytomater, agurk, feta og oliven), lapper el.l.

Jeg har også tenkt at jeg skal prøve meg litt frem på andre bakevarer fremover, fyllte horn og sånne greier.. Må bare finne noe han vil ha :)

Han har i tillegg med yoghurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...