Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare tømme meg litt her. Samboeren min fortalte svigermor at vi venter nr 2 i dag og da sa hun: "Åh... som dere styrer!! Var det planlagt eller? Hvordan skal det gå med studiene (mine) nå da??!!" Jeg blir så forbannet!! (sikkert hormonene som koker her)!! Ok, det var kanskje ikke helt planlagt, men vi hadde veldig lyst på en til, og så skjedde det bare selv om timingen ikke er helt perfekt!! Og gjett om det er noen som skal vise svigermora si at hun kan studere selv om hun er tobarnsmor!! (og har ikke barna en far, kanskje??!!!) Sånn... måtte bare si det!!! Pjooooh - nå kan jeg lese videre til eksamen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da,hørtes ikke greit ut.er typisk at de alltid har noe negativt å komme med.men godt å få det ut her :)

Skrevet

hun burde være så gla for å få barnebarn!!! arg, forstår du blir lei, ikke en reaksjon man håper på...

Da kan hun jo kanskje trø til og hjelpe dere, hvis hun er bekymet for studiene dine.

Lykke til

Skrevet

Phø... jeg vil i alle fall ikke ha noe hjelp av henne når hun sier sånn! Heldigvis bor hun langt fra oss, så vi ser henne bare 2-4 ganger i året. Dette blir det 9. barnebarnet hennes, så hun syens vel hun har nok! (men sånn kan det gå når man har 6 barn). Hehe... her koker det fortsatt som dere hører. Jeg tenker bare at jeg skal vise henne at dette greier jeg!!! Huff, nå høres det ut som jeg hater dama... hun er innerst inne veldig snill, men hun tenker ofte ikke før hun snakker, og det plager meg!!

Skrevet

Høres ut som min svigermor, da vi fikk våres første studerte vi og hun var alt annet enn positiv. Hvordan skulle dette gå osv. Vi var ganske forbanna begge to og det sårer når man ikke en gang kan være glad på ens vegne. Tok litt tid før jeg tilga henne for slik hun var men jeg har jo funnet ut i ettertid at hun er ganske utaktisk og sier alt det som dukker opp i hodet. Man kan tenke inni seg uten å nødvenigvis si det til oss:) Du kommer til å klare dette kjempe bra i sammen med studiene, det er faktisk ganske greit å få barn i studietiden. Masse lykke til videre og drit i dama som ikke har evne til å glede seg for andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...