Gå til innhold

Feriepenger fra nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk penger fra nav i 2008. Har jeg fått feriepengene når permisjonen min var slutt? eller kommer de i juni? Jeg klarer ikke huske det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feriepenger for foreldrepenger i 2008 skulle kommet i mai. Vet det har vært en del trøbbel med utsendelse flere steder, har hatt samme problemet selv. Med meg var det sånn at arbeidsgiver forskutterer feriepengene, så jeg får feriepenger på lønningen i juni eller juli, men får du direkte fra NAV skulle du altså ha fått feriepengene i mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...