æsj altså! Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei. Jeg fikk penger fra nav i 2008. Har jeg fått feriepengene når permisjonen min var slutt? eller kommer de i juni? Jeg klarer ikke huske det....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Feriepenger for foreldrepenger i 2008 skulle kommet i mai. Vet det har vært en del trøbbel med utsendelse flere steder, har hatt samme problemet selv. Med meg var det sånn at arbeidsgiver forskutterer feriepengene, så jeg får feriepenger på lønningen i juni eller juli, men får du direkte fra NAV skulle du altså ha fått feriepengene i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå