Neetamor-mednyspire Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 onsdag 10.6 blir det treff på lyspunktet i ålesund kl 18.00 bordet blir reservert til BIM =) kommer du?
"nøtteliten" Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg kommer gjerne. Skal prøve å ordne barnevakt til i morgen. Kjekt å ha noe å gjøre:)
Neetamor-mednyspire Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 kjekt =) jo fler jo bedre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå