Gå til innhold

"Bør dere egentlig få barn?" - tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere ikke bare la den ligge slik at den forsvinner ut?

Syns det generelt sett er veldig koselig her inne. Ikke la en tråd ødelegge det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig! MEN da var det kansje dumt å lage en til ;P

Skrevet

Helt enig la den tråden ligge.

Skrevet

Muligens det, men ville bare si nok er nok uten å dytte den opp igjen

Skrevet

Helt enig. Dessuten er det jo tydelig at denne HI bare er en trøbleprofil.

Så hvis alle bare driter i å svare, så blir det sikkert greit.

Her inne er alle så trivelige, så vi kan jo bare fortsette med det? :)

Klemme på!

Skrevet

Det er jo helt typisk at de prøverene som følte seg mest støtt lager en slik "Ikke la andre få mene noe om oss"tråd. Fryktelig umodent.

Min mening er ikke velkommen fordi den utfordrer deres lille boble.. Og dere mener JEG er trangsynt?

Skrevet

har det noe å si for deg om 20 åringer prøver å få baby? du kjenner jo ingen av de, så du kan jo ikke uttale deg om noe. og om folk her inne blir provosert, kan jeg forstå. når du sier slike ting som du skrev i innlegget ditt for litt siden, er det jo folk som har opplevd det. og kanskje de ble såret? eller bryr du deg ikke?

jeg ble gravid som 16 åring, og har nå ei lita jente på 1 1/2 år. vi har klart oss ganske bra og jeg er stolt over min lille :) har samboer med fast, god jobb og jeg jobber deltid.... har leilighet og bil, og vår datter går i barnehagen. hun har familien rundt seg på alle kanter og har det supert! jeg vet det er ikke alle som er like heldig og det er trist. jeg har vært heldig må jeg si :) og morskjærligheten er jo like sterk uansett alder. mener JEG :)

så synes det er "urettferdig" skrevet av deg at du mener de som er ung kanskje ikke burde fått barn for de er umodne :)

Skrevet

Helt enig :) Beste er nok bare å la den ligge så den forsvinner bort :)

Skrevet

Det var faktisk ikke det hun skrev..

Hun skrev at de som er helt obsessed med dette, og tester etter el nesten før de har slutta på pilla, kanskje burde roe seg ned en liten stund.

Og der kan jeg vel ikke si at jeg er helt uenig.

Skrevet

blirjegsnartmamma - må si meg enig med deg...

hvordan går det med deg ? er en stund siden jeg har vært så aktiv her :)

som du ser på meg - fortsatt prøver ;)

Skrevet

burde roe seg ned en liten stund? hvis de vil, kan de ikke få lov da?! at dere skal legge dere oppi hva andre gjør er rett og slett helt på tryne :)

Skrevet

....sitte bare å lure på koffer så mange reagerte sååå sterkt på det. Eg brydde meg katten. Vett kordan min situasjon e og tvile ikkje på mine egne motiver eller ønsker...koffer gidde å kaste bort krefter på en kamp en ALDRI vinne?!?!

Må ikkje vær så usikre, jenter!!

(meint som motivering, ikkje "klage" altså!!!) :)

(og at noen starte diskusjonen videre på ny tråd som e laga for å la den andre forsvinne e jo imponerande...hehe)

Skrevet

Tror ikke det er fordi folk tar seg nær av det ho sier.. For meg blir jeg veldig provosert når noen er slemme mot andre! Værste jeg vet er når noen er stygg for å såre andre. Da lurer jeg på hva det er som rører seg oppe i hode på en sånn person..

Beste er nok som mange sier over, ingnorer alt ho sier!..

Skrevet

sorry jenter ..så denne tråden først etter jeg svarte huderre sure..

beklager, men måtte bare si noe.skal la den ligge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...