Mamma med to søte små Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Ser coop obs har den til 1198 kr (hvit,svart,rosa og sølv). Er dette billig eller normal pris? Søkte litt på finn, men de fleste selger spill. Hva er nypris på spill? Ser det er mange som selger de til 99 kr. Og et siste spørsmål, er det en nintendo ds? Eller finnes det flere? Tenker på hvis en kjøper brukte spill på finn.no, så er det jo kjipt å kjøpe noen som ikke "passer". Tusen takk for svar
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Er vel en ganske normal pris på DS. I vår kom det en ny DS, men den tror jeg er temmelig mye dyrere. Og så heter den DSI hvis jeg ikke tar helt feil:-) Et vanlig DS-spill som ikke er på tilbud, koster fra 3-500,-
duogjegogtresmå Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 har DSi som kostet 1500 om jeg ikke husker feil. Bedre skjerm og to stk kamera. Barna digger den! Spill varierer i pris, kjøpte på cdon for 99 eller noe. De nye er dyrere...
Fire småtroll Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Så vidt jeg har forstått på sønnen min passer spillene i alle ds'ene, så da får du ikke kjøpt feil spill. Nypris på spill er i underkant av 500 kr. Prisen på Obs! er en typisk kampanjepris, veiledende pris er høyere, men det er sjelden du finner de til veiledende pris. Sjekk litt rundt, ofte er det kampanjer hvor det følger med spill. Tenk også litt på om det kan lønne seg å kjøpe et sted du kan forsikre den, her i huset har en allerde blitt ødelagt fordi lillesøster sølte et glass vann på den.. Med forsikring på f.eks Elkjøp får du ny uansett hva som har skjedd (glemt på biltaket, tatt ut i regnet, mistet i gulvet osv osv).
Mamma med to søte små Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Tusen takk for svar Vi får sjekke litt rundt etter pris. Det med forsikring, er ikke de ganske dyre? men kanskje verdt det når det gjelder noe som barna skal ha. Kanskje ikke så dumt det...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Har du tabbeforsikring i husforsikringen din, dekker det også nintendo ds.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Kjøp brukt på gamestop, de har sikkert den helt nye modellen som kanskje er brukt 1 mnd! Du har samme garantier, og den blir levert i orginal pakning og ser helt ny ut. Du sparer penger og miljøet! De har også rimelige second hand spill.
Mamma med to søte små Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2009 Takk for det tipset Komatrollet!
År og dag Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Hvor gamle er ungene når de begynner å spille ds? Sønnen min på 5 nevnte det nettopp her en dag, og mamma (jeg!!!) var langt fra oppdatert om emnet....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Vår snart 7 åring fikk ds til jul, da var han 6 1/2
camilla^ Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Vi har DS og vi betalte vel rett over 1000lappen for fire av de fem vi har. Hun ene kjøpe pakkeløsning, ds med to spill. Vi har DS for der kan vi bruke gameboy spill, det kan man ikke på DSi har jeg hørt rykter om. e på 3,6 og 7 syns mange av de spillene er morsomme og de kan man finne billige flere steder. Kjøpe mange til 49kr stk for en stund siden. Det er meg som kjøper flest spill, eller det er meg som saumfarer alle steder jeg er for billige spill. Så vi har fått mange spill til under hundrelappen, og det er ikke bare dårlige spill. Ungene her er veldig opptatt av Bratz, så der kjøpte jeg noen her om dagen til 99kr stk. Gubben fant seg også spill til 99 og han har sitti hektet i noen uker nå. (han som syns DS bare var tull og for unger, nå vurderer han å kjøpe seg en selv siden det er vanskelig å få tyvlånt våre andres....... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå