Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 ....er helt jævlig syns jeg.. i dag er jeg ekstra sliten.. helt tappa for krefter... og oppå det hele må jeg nesten hikste etter pusten her.. (litt overdrevent men).. men det er i værtfall tungt å puste... er det flere som har det sånn? jeg er 36+1
Fraulein Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jepp!!!! Er 36+3..... Grusomt omkvelden/natten.
ei lita tulle født 31.01.11 Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jepp! Har slitt skikkeleg med tungpust og hjertebank i lange tider i svangerskapet. Akkurat no så er det faktisk litt betre (er 38+1) og det er berre heilt fantastisk! Kan sjølvsagt ikkje ligge på ryggen sjølv om eg har blitt litt betre no. Begynte å ta magnesium for nokre veker sidan, og det har vertfall hjelpt på hjertebanken...
Fraulein Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Takk, takk, nå fikk jeg svar på hjertebanken min..... Har lurt på det!!! Alt man kan lære på tampen av tredje(!) svangerskap.... ;-)
Pitty Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Har det akkurat på samme måte og jeg er bare 32uker, puh håper det gir seg snart, sliter jo med allergi også og blir helt tett i tillegg, nettene er verst
_Lotus_ Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har problemer med å få puste innimellom, men det er mest når jeg sitter, ikke når jeg ligger. Så har ikke trodd det kunne være vena cava, men kanskje det kan være slik at den kommer i klem hos meg når jeg sitter?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 hvis dere googler ol vena cava så er d ikke mye med pusten å gjøre asså...man bir dårlig,kvalm og svimmel og kan besvime...av å ligge på ryggen...så dette er vel heller at babyen er stor og presser seg opp mot lungepartiet og organer og slikt presses opp og slikt..så man får mindre surstoff og kan få problemer med å puste iblandt eller bli tungpustet og tett i nesa og slik..spurte legen min og d er mer sannsynlig.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Enig med Tjukkebolla her... vena cava har ikke med pusten å gjøre, men at babyen tar plass i magen slik at det blir tyngre å puste når man ligger. Jeg pleier også bli tung i pusten når jeg har kynnere. Dette kan komme selv om jeg sitter oppreist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå