Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hvor mye forteller man før treff ? En som virker veldig spennende, man er så i tvil om jeg bør være åpen som om det var noen jeg traff på byen. Har en god følelse men har ikke møtt han enda. Forteller man alt eller holder man tilbake i tilfelle det er en ustabil person ? De kan man jo treffe på byen også. hmmm. Har enda ikke gitt informasjon som gjør meg lett gjenkjennelig eller oppgitt addresse, tlf osv. Hvor forsiktig bør man være egentlig ?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg delte mye før vi møttes jeg, når jeg hadde gode følelser for at dette er noe spesielt... angrer ikke på det, vi har det fremdeles fantastisk sammen...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Du bør nok ikke gi ut informasjon om adresse og slikt med det første, og møtes på et offentlig sted første gang. Selv nettdatet jeg endel før jeg traff samboeren (også på nettet), og sørget alltid for å treffe personen på café, pub eller noe sånt første gangen. Når vi mailet og chattet på forhånd fortalte jeg litt generellt om jobben min, men ikke detaljert som firmanavn osv. De som jeg hadde kontakt med ekstra lenge, fikk mitt fulle navn og mer detaljert info om meg selv... :-) Nettdating er gøy, og jeg har truffet masse spennende mennesker og fått gode venner. Likevel tror jeg at det er viktig å være litt naturlig skeptisk og stole på magefølelsen... :-) Lykke til! :-) Syntes selv ofte at det var greit å treffes relativt fort... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå