Gå til innhold

Sex og mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna typisk at jeg blir kåt når jeg har mensen... Har så lyst på mann min nå!! men takler ikke å ha sex når jeg blør..... Han sier han ikke har noe i mot det...Og at det er deilig uansett..... men jeg synes det rett å slett er ekkelt....

Noen som har sex når de har mensen?? Eventuelt hvor? I senga, dusjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med det samme problemmet selv, utrolig plagsomt ja. går stort sett fint og ha sex rett etter at jeg har dusjet da med et håndkle under meg for sikkerhetskyld. gjør en det i dusjen går det jo helt fint.

min løsning ble rett og slett hormonspiral :) har ikke hatt mensen på flere år helt hærlig.

Skrevet

Fikk hormonspiral satt inn i går..typisk at mensen kom 3 dager før den ble satt inn... så sa legen min at det var bra å ha mensen når den skulle settes inn.. , men må vente til 18. juni før vi kan ha ubeskyttet sex..da skal jeg på kontroll å sjekke at den sitter sånn så den skal...

Gleder meg til ååår uten mensen :)

HI

Skrevet

jeg bruker p-piller, og hopper rett og slett over mensen. så jeg har mensen sånn ca 3-4 ganger i hele året ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi har faktisk hatt sex når jeg har mensen, jeg har aldri likt tanken og var egentligt fast bestemt på at det skulle jeg ikke ha, Men sambo lå og fristet og fristet helt til både jeg og han var så fristet at vi begge hadde lyst og ha pule. Men har kunn hatt det når jeg blør veldig lite og med kondom.

Skrevet

Har jeg lyst har jeg lov tenker jeg. Jeg er alltid mest kåt de dagene jeg har mensen, men mannen syntes det er så greit så, bryr seg overhode ikke om jeg blør. Men krever jo et håndkle under da så det ikke blir søl, eller sex i dusjen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mannen min tenner ekstra på meg når jeg har mensen, han. Han synes det er superintimt at vi har sex når jeg har mensen, så vi har masse sex de dagene også.

Skrevet

vi har sex som normalt selv ved mensen!! Od deeeeeilig er det med ekstra smørning ;) Dusjen er beste sted da forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...