Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Skrev akkurat til fyren jeg holder på med på FB, på online chatten, plutselig så logger han seg av:( følte meg en smule fornærmet her, ignonerer han meg? snakket sist i natt og da var alt bra:(
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 kan godt være han har logget seg av før du skrev til han,for man står enda pålogga chatten ett par min etterpå
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 den chatten der lever sitt eget liv. min detter hele tiden ut. ingen grunn til bekymring
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 kommer det ikke opp at melding ble ikke sendt da?? :/ har heller ikke fått melding idag, vet han har vært på jobb osv.. men her blir jeg paranoid lol. skal reise til ham om 2 dager..:/
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 nei, den blir sendt uansett - også ser han den når han logger på igjen
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 oki, håper det bare var det da:) Får se om han kontakter om han får meldingen..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg ikke fått noe melding av ham enda:( jeg vet jeg overreagerer men jeg vil at han skal kontakte meg, blir helt dårlig her tenk om han har ombestemt seg eller noe:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå