Norwegian by injection Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Fornøyd? Jeg har en mann som nekter å sterilisere seg. Ser ut som det blir meg.
Fire småtroll Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Veldig fornøyd! Deilig å slippe disse hormonene som gir hundre bivirkninger, nå kan jeg slappe av og ikke tenke prevensjon igjen, noengang Gjorde det i forbindelse med keisersnitt jeg da, så jeg merket ikke noe til det.. Eneste grunnen til at mannen min ble glad da det ble keisersnitt, det satt nemlig veldig langt inne hos han også å gjøre det selv, han så for seg en feit kastrert hannkatt i sofakroken og lurte på hvordan han skulle bli
Norwegian by injection Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Angrer veldig at ikke jeg sterilisert meg da jeg hadde KS med sistemann, men alt skjedde veldig fort og tenkte ikke på det. Takk for svar. Jeg tror jeg skal ringe legen min.
partyoffive Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 What? What happend to nr. 4? All gone from the equation? Fill me inn on the details. I am in the exact same situation. F would NEVER get that procedure done. And I can't take the pill, I hate rubbers (we both do), and I am really sceptic to foreign floating devices inside of me...... hvordan var det i Bulgaria? Alcudia var bra. ingen kjærlighetsferie akkkurat. Veldig slitsomt for Frank og meg, men vi hadde mye glede av barna. De stooooortrivdes!!!! Meget spesiell gruppe mennesker på flyet da...Er ikke vant til og måtte stå og vente i 5 min. i midtgangen for at karen forran skal få alle brennvin flaskene sine opp i 'overhead cabin' jeg....Helt spesiellt. Man går somregel til siden og fortsetter.m ha-ha.
celodi Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Jeg gjorde det også når jeg hadde ks. Ikke så lenge siden,men veldig fornøyd så langt
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Eg vurderer også dette sterkt. Er det bare vanlig å gjennomføre ved keisersnitt, og ikke vaginal fødsel?
Fire småtroll Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 De må fysisk inn for å kutte over og svi av eggelederene så de får ikke gjort det ved en vaginal fødsel.. Men ved et keisersnitt er de jo inne der allerede så da kan de gjøre det i samme slengen, forlenger oprasjonen med ca 10 min, og det blir gratis Jeg fikk legen min til å fylle ut et skjema som lå sammen med helsekortet mitt, så da de tok keisersnittet var alt det formelle i orden, jeg hadde allerede fått informasjon og skrevet under på at jeg ville steriliseres.
partyoffive Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Tror det. Siden de da allerede er 'der inne' og alt er åpent til og 'knytes' igjen. Man kommer jo ikke helt inn dit for og gjore dette ved vaginal fodsel. man må vel åpnes vil jeg tro? Noen andre som vet? Norwegian er tydeligvis i sofaen med et glass Masi og koser med kattene sine, he-he!
partyoffive Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 eller ute og kjoper kondomer...???? LOL! Noooorwegian - yohooo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå