Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 ..var av en dame som sleiket en tattis av vagina på underarmen. La dette ut med mitt navn så alle kunne se det. Jeg synes han gikk over streket der, altså. Tidligere har han chattet en del med meg, sier at jeg er hans seksuelle fantasi gjennom ti år og sånn. Han vet jeg er lykkelig med samboeren min, vet ikke hva han driver på med. Greit nok, jeg har sagt pent takk og sånn, frem til nå har jeg ikke blitt sjokkert.. men dette synes jeg var for drøyt. Pønsker nå ut en hevn, men kommer ikke på noe.. må jo være noe tilsvarende. Noen som har et tips?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Fjern tagen og slett han fra vennelista di. Du kan også melde han for "dårlig oppførsel" til admin. Jeg ville ikke sunket ned til hans nivå. Slik som han holder på er rett og slett lavmål.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Fjern degselv, tagg han og slett han som venn. Da tar han nok hintet.
klovnebukse Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Synes ikke det var å gå over streken, vanlig at sånne ting skjer på facebook, som regel ler folk av det. Verre om det var et stygt bilde av deg!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Det er jo temmelig ydmykende at mange folk kan ha sett det bildet. Jeg har jo både kolleger og familiemedlemmer som venner! Jaja, du har vel litt tykkere hud enn meg..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Det er faktisk ikke lov å legge ut bilder av andre uten dems samtykke. Så det er å gå over streken om man er hardhudet eller ei. Det står faktisk om dette i vedtektene
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Meld fra bildet til Facebook, og si det er seksuelt. Da kan de få det fjernet. Skjedde noen jeg kjenner som la ut et bilde. Jeg sa fra, og det er anonymt.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 han er tydeligvis ikke en venn, fjern taggen om du kan, raporter bildet og slett han fra vennelista. Hvorfor vil du ha kontakt med en som har seksuelle fantasier om deg da? Du har samboer og slike samtaler med andre menn tviler jeg han setter pris på at du har, selv om du er klar på at intenting kommer til å skje. Hadde selv en venn som plutselig kom med at han hadde seksuelle fantasier om jeg og jeg syntes faktisk det var ubehaglig og brøyt vennskapet for både hans og min del. Greit han hadde det men når han sier det til meg håpet han tydeligvis på at noe skulle skje. Hvis han forteller deg dette og du bare takker pent og tar imot som en komplement så vil han hele tiden anse at du liker det og mest sansynlig ta et steg videre og videre. Om du bare tar tilbake for det han gjorde nå så vil han finne på noe annet, det blir en lek som han tror du er med på. Det er bedre du avslutter det og lar han gå videre til noen som fatsik er intresert istede for å kaste bort tid på å jakte på deg.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Tror ikke det faktisk var Hi som var på bildet da. han bare tagget det med hennes navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå