Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks fra laaangt tilbake har lagt til min nåværende mann på facebook. Hvorfor? De har aldri hilst på hverandre en gang. Syns dette er kjempe rart! ville du lagt til din eks's nåværende kjæreste uten å ha møtt/snakket/hilst på vedkommende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort, men trenger du å tolke det på noen måte da? Du kan jo bare spørre. jeg synes mange bare legger til alt mulig av folk som de egentlig ikke kjenner men som er foreslått som venners venner og slikt for å få en stor og feit venneliste. Merkelig fenomen i grunn.

Skrevet

kanskje det, syns bare dette var veldig merkelig. Dessuten har jeg ikke hatt kontakt med eksen de siste 5-8 årene og derfor finner jeg det enda mer merkelig.

Rimelig spesielt i allefall!

Skrevet

Det er vell like rart at mannen din har godtatt å være vennen hans. Jeg hadde reagert like mye på det...

Skrevet

Han vil vel bare se hva slags mann du har fått deg. Selv har jeg et par kjærester av venninner på min facebook-liste for å se hva slags interesser de har, hva de skriver om osv. Selv om jeg faktisk aldri har møtt ham ene. Og jeg har ingen trang for å ha mange venner.

Skrevet

også en til opplysning, mannen min har ikke godtatt han som venn. Han sjekket mailen sin og sa til meg at min eks hadde lagt han til, men han ignorerte forespørselen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...