frk.velandre Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 arvesynd! superbra.har hele serien,å leser den for andre gang nå=) 11 år siden sist jeg leste den.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Arvesynd. (Har ikke lest Heksemesteren så kan ikke si noe om den) Men Arvesynd er hvertfall bra Bortsett fra at jeg følte den stoppet veldig "brått". Er det virkelig hele 11år siden siste bok kom ut??
It's all about me Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Har ikke lest Arvesynd, men Heksemesteren er dritbra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå