tigergutt<3 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 som ikke har fått tenner? Synes den lille prinsen min kanskje er litt sent ute med ting.... Han var 8 mnd den 2 juni, og foreløpig så kan han dette: - rulle fra mage til rygg, ikke fult så ivrig andre veien - sitter litt, men er mye fremoverbøyd - drar seg fremover og skur seg bakover i mageleie- godt mobil altså - rister på hodet hvis vi gjør - viser hvor stor han er hvis vi spør - så står han stødig hvis vi holder ham i/under armer
Miss Dynamite Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 er jo ikke treg det! kan si hva datteren min kan.... Hmm hun har jo fått beskjed om at hu er litt treg da... hun kan ikke rulle. Bare fra mage til rygg. sitter forsåvidt bra da. kommer seg litt rundt på magen.thats it. står ganske ålreit hvis vi holder hun. men ikke mer.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Minsten min fikk sine første tenner da hun var 9,5 mnd gammel. Sto første gang (med støtte/inntil bord) et par dager før hun fylte ett år Krabbet et par dager før hun fylte ett år (hadde ikke ålet seg en cm en gang før dette). Det meste er normalt, og noen er litt raskere/tregere enn andre, alt ettersom.
De tre gull Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Min jente var 8 mnd den 5 juni og hun kan omtrent det samme som din gutt kan. Kommer seg overalt nå da.. selv over dørstøkker..Men: ingen tenner på gang!! De kommer nok..Har aldri hørt om ett barn som ikke har fått melketenner..
*Lissi* Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Snuppa mi er 8,5 mnd. Fikk sin første tann tre dager etter hun ble 8 mnd. Nå har hun 4:-) Hun ruller begge veier. Drar seg fremover og dytter seg bakover. Sitter ganske stødig, men plutselig hiver hun seg bakover. Begynt å prøve å reise seg, men klarer det ikke helt:-)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Jeg var 10 mnd dag jeg fikk min første tann jeg, og lever i beste velgående =) Sånn til trøst =)
tigergutt<3 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2009 takk takk alle sammen tulla på 4 var så mye tidligere ute føler jeg, så blir bare litt skeptisk når ikke alt går slik som jeg trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå