★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 var så nysgjerrig på hvor du går til ul?glemt å spørre deg hver gang:) går du hos fast lege eller har du "egen" gyn? nå nærmer vi oss ul...spennende:))))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2009 dytt:)) har studert alle med samme hårfarge som deg idag hahahaha:)))
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 hehe jeg skal til kk anntar jeg*ler* er de som har satt opp time til meg;o) hihi var rett bortom men det var kunder også var jeg ikke sikker på om dte var du*ler*så turde ikke....hadde du fletter ol i dag?var kun to på jobb når jeg tittet bortom nemmelig=P iaff som jeg så vel og merke..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2009 hahaha:))) jeppsi pepsi det var meg vettu...hehehe...hadde du noe stripet jakke el. ?noe gult og grått?sto en "sånn" der å lurte litt men det kan jo ha vært en som lurte på noe helt annet hehehe...
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 hehe jeg stod helt på siden så du kunne vel kanskje ikke sett meg med mindre du snudde deg helt...tror jeg=P jeg hadde dongri bukse og en lysegrønn tskjorte...hihihi da er dte jo mulig jeg tør å si hei neste gang;o)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 ja nå vet jeg ikke helt når jeg er der neste gang..vet jo ikke helt når innsett blir men sikkert innen en uke og da blir jeg sykem. en stund etter det pluss at ferien ikke er langt unan heller..men kansje vi kunne byttet tlf nr og tatt ett glass vann en dag hehehehe...skal jo liksom ikke drikke brus og koffein i disse dager jajamen..hmmmm:)))) men da har du jo sett meg da;) så jeg så farlig ut syns du at du ikke turde si hei?(( ler!!)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2009 ååååååååå!!!!!!!!!!!!!!&%%##¤%DYYYYYYT!!!!!!!!!!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 kom på msn da;) litt koffein må man tåle=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå