dollylille Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Er det noen som skal eller har vært i tyrkia med små barn? Dere som har vært der, hvordan var det?
sologsommer Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Det er utrolig deiligt!! Men varmt og fuktig. Hvor i Tyrkia
dollylille Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 skal til Side, og er jo veldig spent på hvordan det er der. Hvor har du vært?
duogjegogtresmå Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Vi skal også til tyrkia! Med barn som er 1, 5 og 7 år. Spent på hvordan det går!
Lykkelige meg Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Vi skal også til Side i sommer:-) Gleeeeder oss!!
sologsommer Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Vi reiser til Alanya. Det er virkelig varmt der!!! men sådan er det bare. 37- 39c, men så er der også 30c i vannet. Sannet på stranden er så varmt, at det er umuligt og gå i uten sko, men så vet vi hvor vi har de små..... :-) Tyrkerne er deilige mennesker. Snille og gode og hjelper gjerne med alt. Kjører du bus og der er fult er der sikkert en der reiser sig for dig :-) Ikke bliv forskrekket hvis fremmede kommer og kysser ditt barn på kinnet og "klyper" i kinnerne. De elsker barn!! Ikke bruk ac for mye på rommet, da ber du om magetrøbbel. Har vært der de første 20 gangene, men har aldrig hatt mageonde. Vær forsiktig med isbiter, ikke pga. lokal vann, men det er utrolig sjok for en solvarm mage. Der er deilig mat dernede, finn gjerne en restaurant med mange tyrker på, det betyder god mat og rimlige priser. Vi pleier og gå hjem i middagsheden, da sover vi alle og slipper for den værste varmen. God ferie. Spørg endelig, hvis der er noget dere lurer på
schnuppi Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Vi også skal dit har vært der en gang før med barn,og det gikk veldig bra. Veldig varmt der,men vi bada mye så det gikk helt fint pass på å drikke masse vann! Skal også til Side,veldig fin plass. Har vært i Alanya også noen ganger,men synes Side er litt roligere. God tur
annki83 Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 vi var i side i tyrkia i fjor i juli. personlig syns jeg det var litt for varmt eller rettere sagt litt for klamt. men det var en veldig koslig plass altså ungen på 9år og 7 mnd koste seg masse. strendene er langgrunne å veldig varmt i sjøene. noen plasser var det litt mye strøm for de minste men eller veldig deilige. tyrkere var veldig hyggelige folk. glad i barn som nevt. spesielt de minste. tips på reisen er god solkrem. vi brukte vicky sfp 50 på barna. og cosmica 25 og 30. vi brukte også uv drakt på hu minste spesilet når hu var i bassenge. hadde en uv caps som vi kjøpte på europris faktisk som var veldig grei i basenge. men hu var jo mest i skyggen da. å en god vogn! jeg anbefaler ikke en liten paraplytille! vi hadde me sportsvogna vår (gt safar) å var velidig glad for det. mange ente opp med å bære vogna å ungene. mens vi kom frem alleveier. kunne godt tenke meg å reise tilbake men tror jeg ville reist i mai eller september da.
dollylille Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2009 Schnuppi: hvor i Side og når skal dere? Er det billig og være der? Hvor mye bør en familie på 4 regne med at vi bruker på 2 uker? HAr dere noen leid bil der? hvordan er det å kjøre rundt? serjo for meg at skal man c noe annet kan det være bedre å leie egen bil enn å dra rundt på organiserte turer med 2 små barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå