Piri Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 ei øde øy? Ei øy uten masende menn, gretne tenåringer og snørrete småbarn. Ei øy hvor ei sliten mamma kunne være en dag eller to og gjøre ting hun ellers ikke fikk mulighet eller hadde overskudd til? På den øya var det ro og fred og sol og bord dekket med sånn mat som mamma liker men ingen andre i familien..... Der var det faktisk så himmelsk at man fikk spise maten sin ferdig uten å bli avbrutt og den siste biten man puttai munnen var enda varm. Man kunne sitte på do i fred til man var ferdig..... Ville du vært misunnelig og tenkt stygge tanker om du visste at det var plass til flere slitne mammaer der??? *drømmedrømmedrømme*
Gjest -<<- Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Neppe, men akkurat nå tenker jeg at du er rimelig moden for en solid husmorferie.
Odine! Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Så lenge jeg fikk komme på besøk og det var en kokk der, ville jeg kun tenkt gode tanker om deg!
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 *drømme drømme* Heller det enn det andre scenarioet du hadde ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 hvordan går det med deg om dagen Piri?
Piri Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2009 En kokk som kunne trylle frem villjordbær midt på mørkeste vinteren. De skulle smake som de som vokste i bakken hos bestemor når jeg var lita. De som vi tredde på strå og løp hjem til bestemor med slik at hun kunne røre dem i så mye sukker at det knaste i tennene. På nybakt brød......
Piri Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2009 Lærer som har 6 arbeidsdager igjen til ferie.....hva tror du??? Men takk for at du spør;) Enn du da? Blir du med til øya mi?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Hold opp! Nå har du fått meg til å grine også... Det må være mammahormonene:o( Det er 4 uker og 4 dager til ferie.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 jeg blir med, men jeg tror du trenger det langt mer en meg kom hit så skal jeg varte deg opp en helg!
WP-TLogPeanut Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Neei, ville unt deg det Drømmer om en slik øy selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå