Gå til innhold

Trenger noen gode forslag til "mammagave"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg trenger noen tips på hva man kan gi i mammagave. Noe dere vet har gjordt susen... Jeg tenker ikke på diamanter og gaver i mange tusen kronersklassen, det tror jeg faktisk ikkje vil slå ann... Men jeg vil gi noe som varmer i "hjerteroten"! :-)

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

en bamse og roser med noen selvskrevende ord..

jeg hadde satt stor pris på noe som kom fra hjertet:)

skriv et lite brev, det er søtt ..

kanskje en scrapping bok??

med gamle bilder av dere fram til nå:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Trenger ikke være noe stort , bare det er dyrt:))

Skrevet

en ny pc :) ( det skal jeg ønske meg hvertfall...hint hint gubba mi)

ellers så er det jo masse fine smykker...mamma smykke kanskje..med navnet til barnet på :)

Skrevet

Enig med den som sa en bamse, noen fine ord som kommer fra hjertet og sånne ting. Ikke trenger det være dyrt, men det bør vise hvor mye du setter pris på henne. Det er i grunnen det viktigste. Scrapbook og hørtes ut som en god ide, men mulig det er litt jentete å lage? Vet ikke jeg. Varme tanker, gode ord og hengivenhet, det er i allefall det jeg ønsker meg i mammagave... :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Diamanter ville ha varmet meg!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg er jente, men presser inn et lite svar her!:) jeg bare vitset litt om en mammagave for samboeren min, og det første han sa var at han ikke skjønte vitsen med det: "hallo, du har jo nettopp fått unge, er ikke det bra nok"... Tenk om alle menn var like omtenksom som dere... Trenger absolutt ikke være noe stort eller dyrt, bare noe som forteller dem at hun har vært flink og at du er stolt av henne, og glad i henne selvfølgelig;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er en jente men tenkte jeg kunne gi deg et råd.Jeg hadde blitt kjempeglad om mannen min hadde invitert meg ut på middag og spa etter fødselen.På sykehuset kunne han ha tatt med blomster og et kort hvor det står hvor stolt han er av meg osv og at vi skal ut å kose oss en dag;).Det hadde jeg blitt kjempegald for.En kvinne trenger å blil dullet med etter en sånn opplevelse.Da får både mann og kone kost seg;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Google Wishpearl. Ga min nettopp et flott smyke derfra med stor hell...

• 1 måned senere...
Skrevet

Ser du sier at det ikke vil søå ann med diamanter og annet gullsmednips, men tror de fleste ønsker seg noe som vil vare bestandig.

Det å kunne si "denne fikk jeg av pappaen din da du ble født" vil nok varme både deg, henne og barnet i fremtiden.

På lifestone.no kan du kjøpe sånne puter til å ta avstøpning av hånd og fot. Dyrt men er en ting som bør gjøres en spesiell dag slik som den dagen babyen kom til verden. Det finnes også i billigere gipsvarianter på en hobbybutikk.

Bestilling på mor, far og baby bilde ville jeg likt. Tenk om mannen min kom på det selv!!!

Jeg synes det viktigste er at det skal være ett minne som varer og da er ikke jeg bamsetypen, det er helt sikkert!

Skrevet

Jeg er også jente, og jeg hater å få bamser. Som regel er de stygge, med hjerte på eller et teit sitat. Uff. Gi heller en enkel søt bamse til barnet deres, som den kan ha lenge og være glad i.

Smykke tror jeg ville vært fint, men så er jeg kanskje ikke helt objektiv heller, som gullsmedstudent :P

Noen gode kremer som lukter godt, massasjeoljer og løfte om massasje?

Skrevet

Honnør til deg som tenker på "mammagave".

Ser flere her foreslår bamse. Du kjenner denne damen godt og folk er forskjellige, men ærlig talt, er hun eldre enn 13 år så dropp den tanken. Personlig ville jeg synes det var pinlig mer enn noe annet.

Jeg tror dessuten du tar feil når du antar at en diamant ikke ville slått an. Økonomien setter jo for de fleste av oss en begrensing, men om du vil være sikker så gå for et smykke. Et gullhjerte?

Om du vil gi noe annet enn en ting, så spander en dag i spa til den nybakte mammaen.

Lykke til!

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er jente og har ønsket meg treningstimer med personlig trener i fødselsgave. Ikke dagen etter fødselen da, men etter et par måneder.

Bare pass på at dama di ønsker dette selv, og at hun ikke blir fornærma av en slik gave.

Vi har tullet med at dersom jeg får en mannlig trener må samboern min også hive seg rundt å begynne og trene, og da vil vi jo bli ship shape begge to;)

Jeg er en ganske vanlig feminin jente, men får helt fnatt av smykkegaver! Bruker lite smykker, så når jeg først skal ha smykker vil jeg velge de selv og ikke føle meg forpliktet til å ha de på bare fordi det var en gave...

Beklager at jeg blander meg inn på deres side, men akkurat på denne tråden kan jeg ikke se at det skader med et kvinnelig tips:)

Skrevet

pga forskjellige fødsler og smerter etterpå, så trenger hun å slappe av. men ikke for lenge alene pga hun har akkurat startet et nytt morsinstink. hva med en ansiktsmassasje med pleie? det varer max 2 timer,og koster ca 400,- dette tar hun lærdom av og vil vise deg hvordan det foregikk. du kommer til å sovne, jeg lover

• 1 måned senere...
Skrevet

videokamera eller speilrefleks kamera (eller tilbehør til kamera om dere allerede har) fint å dokumentere minnene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...