Faylinn Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Phillips avent. Den hvite med stjernehimmellys. Koster 999,- hos expert. Må ikke finne på å kjøpe vision nova i hvert fall! Det viktigste er at begge delene kan gå på batteri, at den finner en ledig kanal, og legg i litt oenger for å ikke få unødvendig mye susing og skurring i den.
Miss Dynamite Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 ikke kjøpe vision nova?? den er jo super. skjønner ikke hvorfor du sier slik? alle har jo forskjellige erfaringer
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har Super nova og vision Nova, superfornøyd med begge! (Den ene er med cam, den andre uten) Om du er ikke er fornøyd med den vision, hvilken av de er det du snakker om? Den helt nyeste? Den har jeg, og har ikke hatt noen problemer enda=)
Eva_81 Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Vi har akkurat kjøpt Super Nova. Har ikke fått brukt den så mye enda, men den virker knallbra! Alle jeg kjenner som har den, skryter uhemmet! NB! Den er nedsatt 200 kr på Barnas Hus denne uken:)
ystelade Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Har super nova og er veldig fornøyd med den. Enkel og bruke og kan klare ca 20 timer (eller litt mer) uten å lades opp, dvs kan ha den med på tur og bruke den ute i den store verden i tillegg til hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå