Alenemamma :) Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 min mor sier til lillemann: "Nå er det på tide at mamma får seg en kjæreste" "de spør hele tiden på jobben om du har fått kjæreste nå" JEG blir gal, skal det bare dukke en mann opp på døren da? Blir så irritert på henne, for det første så passer hun aldri lillemann så jeg faktisk kan få kommet meg ut (han er 22 mnder og jeg har vært ute 1 gang den tiden) Og for det andre så er det ikke bare å finne en kjæreste, du skal jo like han og han deg og er ikke han klar for å bli ste pappa så går det jo ikke. Lillemann kommer først uansett! Og jeg føler ikkje for å så å sjekke opp menn nå, jeg har det fint som det er. Selvfølgelig hadde det vært flott men en mann, men jeg gjør ikke samme tabbe 2 ganger.. Gud så sint jeg er:@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå