lystpå Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Da ble jeg gravid etter 1.icsi. Trodde aldri jeg skulle være så heldig. Får bare håpe det holder seg slik i ca. 8 mnd til da... Noen som vet hvordan jeg regner ut termin? Fra uttak, innsett el. befruktningsdag?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 gratulerer så masse med den lille spiren=) måtte den vokse og bli stor=D aner ikke hvordan man regner ut desverre=) masse lykke til fremover=)
Pia76.. Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Gratulere så masse ja)))))))))))))))))) Toppers nyheter me alle der som har blitt gravide:D Håper noen andre kan hjelpe deg med der utregninga,,,,det er ikke min sterke side nei;) Klæm
Bibben74 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Gratulerer så mye:-) Tror du tar utgangspunkt i uttaksdato, og deretter regner deg 14 dager bakover. Dvs at du er 14 dager på vei ved uttak, hehe.
akicha Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Gratulerer så mye :-) Det må jo være helt fantastisk! Hvis du bruker kalkulatoren på www.babyverden.no (eller er det .com?) så kan du bruke den kalkulatoren som regner ut fra unnfangelsesdatoen, som da må være uttaksdagen. Jeg er ingen ekspert på dette da, men det må da vel bli riktig..?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 GRATULERER SÅ MASSE!!!!))) så fantastisk deilig det må være!!) første forsøk og greier;) håper vi andre følger snart etter;) gratulerer nok engang:))))))))))
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Det er en terminkalkulator på hø. side her.. på brevet du fikk fra st. olav sto det "siste mens" jeg brukte den datoen som utgangspunkt
lystpå Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2009 Tusen takk for alle gratulasjoner:) Lykke til videre alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå