Meg, J & L Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Nå reiser vi endelig til syden. Lurer på en ting. Jeg vet at tillatt bagasjevekt er 20kg, for meg og sambo. Men hva med sønnene våre? Har vi lov å ha ekstra bagasjevekt pga de? Minste mann er 9mnd. Eldste mann er snart 3 år..
Snupi27 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 20 kg på han som nesten er 3 år.. ingenting på han på 9 mnd.. god tur! =)
Meg, J & L Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 oiii... 20 kg??? hehe.. da er det ikke så farlig nei, vi klarer ikke bære 60kg bagsje i tillegg til to unger uansett.. hehe Takk for svar! Vi reiser med thomas cook airlines hvis det har noe å si hvilke fly man reiser med..
Snupi27 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 neimen så bra for det var det selskapet jeg sjekket! hehe.. vi reiser nemlig med det samme neste mnd =)
It's all about me Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Husk at det er 20 kg pr kolli da. Minstemann har stelleveska han kan ha med da....
Meg, J & L Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2009 sikkert blind jeg da... fant det ikke skjønner du. jaja. Takk uansett! God tur til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå