Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Men det er ikke mannen min jeg er skuffa. jeg er så redd for å få mange år mellom barna. jeg vil max ha 4 år mellom selvom jeg syns det er mye. sønnen min blir 2 år om 2 mnd.. jeg er litt frustrert og litt lei meg. han mener vi må pusse opp resten av huset igjen og det er så og si hele huset og det har vi snakket om før at er et langtidsprosjekt. ikke noe vi kommer til å gjøre på 1-2 år for det har vi ikke råd til. måtte bare få ut litt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har også lyst på baby... Men jeg har ikke mann !!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Hei HI For det 1. Du har et barn... som etter min mening er nokså lite og som av ulike flere grunner har bruk for den fulle og hele oppmerksomheten fra sine foreldre HVERTFALL et år til. Og ikke trenger å bekymre seg for noen ny baby oppe i al denne utviklingen som en på 2 år hver dag går igjennom. I følge eksperter er alderen mellom 4 og 6 år den beste aldreren å få et nytt søsken på:-) For det 2. Kos deg litt med det barnet du allrede har fått før du begir deg i kast med en ny. Tenk på at denne tiden her får du faktisk ALDRI igjen.... vær opplagt og få med deg alle nye ord og begreper som læres, nye bevegelser. Dere har gooood tid.... det var mine synspunkter da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå