Leon+Ava Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Gutten vår på 19mnd skal få en ny barnevogn men er så usikker på hva slags. Han har hatt emmaljunga edge duo men den skal lillesøster i magen få bruke og dermed trenger han en i barnehage når han skal sove og div. Noen tips? Har tenkt på quinny freestyle men kom over en side hvor det var snakk om at den tippet over ofte og ikke var noe grei å ha med å gjøre.
erteposen + 4 Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Er den bare til soving hadde jeg kjøpt en brukt Simo vogn som er romslig å sove i, og ikke brukt penger på en ny vogn.
veldig fødeklar Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 vi har ei gt-safari vogn som ekstravogn i barnehagen og til turer. Syns den er super.. er veldig fin å trille i ulent terreng.. men dersom det bare skal være ei sovevogn tror jeg jeg ville gjort det samme som hun m det andre innlegget, kjøp ei brukt vogn som ikke koster så mye
cec26 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville ha kjøpt en oth vogn, den er helt fantastisk, og den har god plass, samtidig som den blir liten når du legger den i sammen...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 ville kjøpt simo vogn, den har den lengste liggelengden.. brukte en slik til mine 2.. hadde en 3 hjuling, men den var så ustødig at jeg fikk beksjed om å bytte den ut..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17248565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå