Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Ariana Andrea Ina Andrea eller Malin Andrea?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Synes ingen av dem passer med Andrea som mellomnavn.
Gjest -<<- Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Ariana synes jeg er dillete og pretensiøst, Ina liker jeg bare ikke. Malin er fint, og også det som passer best med Andrea etter (fornavn nummer to som begynner på samme bokstav som fornavn nummer en slutter på, blir generelt litt krøkkete).
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Pass deg nå, pila, det kan hende at noen blir såret av at du kaller ariana for dillete og pretensiøst. Det har sikkert en vakker betydning.... Jeg liker ikke noen av navnene spesielt godt, bortsett fra kanskje Ina. Men skal du ha Andrea som mellomnavn må jeg signere pila. Det er er vanskelig å si Ina andrea uten at det blir inandrea.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har dialekt så for meg er det ikke tungvint eller vanskelig å si hverken Ina Andrea eller Ariana Andrea. HI
Gjest -<<- Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Akkurat det gir jeg en god dag i. Tåler man ikke å høre meninger om navn, så lar man være å spørre og man lar være å lese navnetråder. Det ville ikke falle meg inn å utbasunere navnemeninger om tråden omhandlet at "Nå er endelig lille Ariana-nussegullet født!"
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Synes ikke noen passa til Andrea, hvorfor ikke bare ha Andrea som første navn? For det er fint!:-)
Tigerpote Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Ina og Ine er etter min mening ikke navn, men kun forkortelser for feks Kristine og Kristina. Veldig spede/ynkelige "navn" er min mening. Synes også Trine og Stine blir vel kort. Ariana kan være pent om dere er flerkulturelle. Om dere er helnorske, synes jeg det blir merkelig. Malin og Andrea er ikke så værst, men da må de stå alene.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Så bra at det er jeg som velger da og ikke dere:) HI
Vilja<3 Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Bare Andrea:) Det er fint og det eneste jeg likte av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå