Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har nappet halve musa no, det tok sin tid! Måtte ta pause fordi det var så vondt. Andre??
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Hahaha, nei, jeg prøvde å nappe ett hår engang, og aldri mer! Nappa halve musa..hvor lang tid har du brukt?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jepp. Synes ikke det er vondt. men så har jeg drevet med det i noen år da, så er vant til det.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Hvor lang tid tar det før det vokser ut igjen da?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Begynte på bikinilinja en gang... ble med ene siden.. Gjorde ALTFOR vondt til å bli en vane.. Brukte epilator da... Epilerer til vanlig legger og armhulene uten noe problem.. men musehårene ble rett og slett for j****.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Haha, det hadde jeg helt hekta på en periode. Ble som en mani, måtte bare gjøre det. Og det slutta jo å gjøre vondt etterhvert. Men jeg liker best å barbere. Hadde masse ingrodde hår og betente hårsekker. Var kanskje ikke nøye nok med hyigenen... Hehe, kom på at jeg og hadde en periode med nesemani. Klarte ikke ha noen form for buser eller snørrslim. Sto på badet med q-tips og pinset og tømte nesa. Er glad jeg er over de periodene. Eller kanskje ikke helt. Har fortsatt øyemanien min. Bruker masse q-tips på å ta vekk det som antagelig er natulig "slim" på øye. Sånt som skal fjerne bøss natulig så det legger seg i øyekroken . Bruker ikke maskara lenger, så kan ikke skylde på det heller:) Bare hater å ha noe på øyet...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Haha. Fikk du ingrodde hår og betente hårsekker av barberingen eller nappingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå