Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Vi vurderer dette til jenta som kommer i løpet av juli;)
Tommage♀♂ Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Liker bedre Regina, men det er sikkert for jeg bare vet om en Regina og ingen Regine
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Jeg syns ikke det er noe fint i det hele tatt, men det er bare min mening. Hvis du syns det er fint, så go for it.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 regine er en fantastisk navn, min mormor heter regine.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 personlig ville jeg aldri brukt dette navnet, men vi er alle forskjellige og har forskjellig smak når det gjelder navn ;-) For min del syns jeg det blir litt sært....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Takk til dere som mener det er fint:) Jeg liker det veldig godt selv, så klart;) Hva er sært med det, om jeg tør spørre? HI
Uglebusk Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 Synes Regine er et kjempe fint navn jeg.... ikke så mange som blir kalt det nå for tiden .. Jeg synes det er flott at folk velger litt utradisjonelle navn til ungene sine framfor den der "topp 50" lista med "nusse navn" som mathilde og Mathias
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 nydelig navn!!! hadde vurdert det selv om jeg fikk jente.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #14 Skrevet 8. juni 2009 Første som slo meg var kakao- regia kakao.. Men man venner seg sikkert til navnet for det er jo ikke stygt, bare litt uvant. Er selv litt motstander av alle disse poppisnavnene, så hvis dere liker det er det vel bare å kjøre på
Groosalugg Skrevet 8. juni 2009 #16 Skrevet 8. juni 2009 Jeg tror ikke jeg hadde valgt dette selv, men navnet er forsåvidt ganske kult.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Ja, det er vel et litt gammelt, men ikke så mye brukt navn:) Syns jeg ser noen eldre damer som har dette, enten som første eller andre fornavn. Har vel bare hørt om to småjenter som heter dette. Og det er grunnen til at jeg har hørt navnet:) Liker ikke slike sukkersøte navn, så da må en finne alternativer. Og da velger jeg heller ikke noe som "alle andre" heter:) HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 Nydelig navn, og så er det navnet til ei utrolig sterk og flott ung jente som kjemper mot en alvorlig kreftsykdom. http://sinober.blogg.no/
aanonym Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 Kjenner bare en Regine, hun er 8 år og både tøff og søt. Fint navn:)
Vilja<3 Skrevet 8. juni 2009 #20 Skrevet 8. juni 2009 Liker det ikke, synes det er for hardt på en måte
Soon to be mum Skrevet 8. juni 2009 #21 Skrevet 8. juni 2009 Regine er et flott navn synes jeg. OG når jenta blir stor nok til å høre på eventyr, kan dere kjøpe en eventyrbok som heter Ringelihorn som er skrevet av den nordnorske forfatteren Regine Normann.
Tigerpote Skrevet 9. juni 2009 #22 Skrevet 9. juni 2009 Tenker på Regia kakao:) og synes dessverre ikke det er noe pent...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #23 Skrevet 9. juni 2009 Liker Regina bedre. Men nå tenker jeg selvsagt bare på Regine som har kreft når jeg hører navnet, så jeg forbinder det med henne. Sterke, unge jenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå