Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Regine?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer dette til jenta som kommer i løpet av juli;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første jeg tenker på er vagine.

Skrevet

Liker bedre Regina, men det er sikkert for jeg bare vet om en Regina og ingen Regine

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe fint i det hele tatt, men det er bare min mening. Hvis du syns det er fint, så go for it.

Skrevet

Regine er flott, tøft og stilig ;-)

Skrevet

regine er en fantastisk navn, min mormor heter regine.

Skrevet

personlig ville jeg aldri brukt dette navnet, men vi er alle forskjellige og har forskjellig smak når det gjelder navn ;-)

For min del syns jeg det blir litt sært....

Skrevet

Takk til dere som mener det er fint:) Jeg liker det veldig godt selv, så klart;)

Hva er sært med det, om jeg tør spørre?

HI

Skrevet

Tenker på Freia Regia

Skrevet

Synes Regine er et kjempe fint navn jeg.... ikke så mange som blir kalt det nå for tiden ..

Jeg synes det er flott at folk velger litt utradisjonelle navn til ungene sine framfor den der "topp 50" lista med "nusse navn" som mathilde og Mathias

Skrevet

nydelig navn!!! hadde vurdert det selv om jeg fikk jente.

Skrevet

Første som slo meg var kakao- regia kakao.. Men man venner seg sikkert til navnet for det er jo ikke stygt, bare litt uvant. Er selv litt motstander av alle disse poppisnavnene, så hvis dere liker det er det vel bare å kjøre på :)

Skrevet

Regine er et flott navn :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde valgt dette selv, men navnet er forsåvidt ganske kult.

Skrevet

Ja, det er vel et litt gammelt, men ikke så mye brukt navn:) Syns jeg ser noen eldre damer som har dette, enten som første eller andre fornavn.

Har vel bare hørt om to småjenter som heter dette. Og det er grunnen til at jeg har hørt navnet:)

Liker ikke slike sukkersøte navn, så da må en finne alternativer. Og da velger jeg heller ikke noe som "alle andre" heter:)

HI

Skrevet

Nydelig navn, og så er det navnet til ei utrolig sterk og flott ung jente som kjemper mot en alvorlig kreftsykdom.

http://sinober.blogg.no/

Skrevet

Kjenner bare en Regine, hun er 8 år og både tøff og søt. Fint navn:)

Skrevet

Liker det ikke, synes det er for hardt på en måte

Skrevet

Regine er et flott navn synes jeg. OG når jenta blir stor nok til å høre på eventyr, kan dere kjøpe en eventyrbok som heter Ringelihorn som er skrevet av den nordnorske forfatteren Regine Normann. ;)

Skrevet

Tenker på Regia kakao:) og synes dessverre ikke det er noe pent...

Skrevet

Liker Regina bedre.

Men nå tenker jeg selvsagt bare på Regine som har kreft når jeg hører navnet, så jeg forbinder det med henne. Sterke, unge jenta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...