Gå til innhold

hvor tung og lang er/var din toåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt bekymret for minien vår...han ser egentlig ikke tynn ut med klær(litt bulende mage) men kan se ryggraden (ikke ribbebena) og ben på brystet når han er naken... han er 86 cm lang og 11,3 kg.... så lurer bare på om dette er normalt eller om jeg skal ta meg en tur til legen med han? (skal på 2 års kontroll om 3 uker...) han spiser og drikker normalt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsta mi er ca 87 cm og veier 11,7 kg. Hun er helt gjennomsnittlig, ligger på 50 persentilen for jenter. Mulig han er litt liten siden han er gutt, men det viktigste er vel at han følger sin kurve.

Skrevet

Min var akkurat på 2-årskontroll (på bursdagen sin) og var 89 cm og 13,4 kg. Min gutt ligger littegrann over percentilen, men var frisk og sunn og tåler å være syk en dag som HS sa:)

Det viktigste er uansett å følge sin egen kurve.

Skrevet

Min er 93cm og 12,5 kg. Han er tynn, buler ingen steder. Han er super aktiv og spiser som en hest. Spiser glatt 3 skiver brød.

Skrevet

Jenta mi ble to i mars, og var på to-årskontroll i mai. Da veide hun 14kg og var 92,5 cm lang. Jeg må føye til at hun har vært lang siden hun ble født (var 52 cm). Selvom hun veier nå 14 kg, så ser hun slank ut. Har sikkert masse muskler, og musklene veier jo litt mer, hehe. Hun er en svært aktiv jente og er på farten nesten hele tiden. Stor søstra på fire er ca. 4 kg tyngre og målte 104 cm lang på 4 årskontroll. Har bare store unger har jeg alltid fått høre...

Skrevet

Lillemor blir 2 år på søndag og veier 11,7 kg og er ca 83 cm lang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...