ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Dere som har måttet gjøre det etter fødsel fordi dere ikke sluttet å blø: Hvordan foregår det?? Bedøvelse? Er usikker på om jeg må eller ikke, skal til gyn om to uker...
flypapir Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har ikke gjort akkurat det du snakker om, men jeg har vært med på en utskrapning etter en ma (død spire) og på at de fjernet morkaka manuelt da den ikke kom av seg selv etter fødsel. Begge deler ble gjort i narkose og jeg hadde ingen smerter i etterkant pga dette. Gikk veldig kjapt og greit, så hadde ikke hatt problemer med å gjennomføre slike inngrep igjen (omstendighetene rundt derimot...)...
brooklyn Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg fikk bare lokalbedøvelse og litt annen bedøvelse via veneflon da jeg tok utskrapning pga ma for to år siden. Jeg var våken hele tiden men litt sløv. Pratet med hun sykepleieren som holdt meg i hånden hele tiden. Etterpå lå jeg på obs i to timer før jeg var tilbake på sykerommet og var der to timer til fær jeg fikk dra hjem. Jeg hadde da en gutt på halvannet år hjemme, så jeg ville ikke ha narkose da jeg da måtte være på sykehuset over natten (anbefalte de). Ligger som på en vanlig gyn-benk. Jeg var bekymretfor lyden, innbilte meg at det hørtes ut som en støvsuger, men det gjorde det ikke. Jeg har mistet tre ganger og har "prøvd" alle metodene, både blø det ut selv, piller og utskrapning. Utskrapning er min "favorittmetode", om man kan si det på den måten.
Blind Gudinne Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Har bare hatt utskraping i forbindelse med SA. ( Har også prøvd forskjellige metoder på det feltet...foretrekker utskarping.) Jeg ble lagt i full narkose ( kjentes ut som en evighet, men tror det bare tok en 10 minutters tid...). Blødde ikke etterpå, og var egentlig veldig fit for fight.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå