Gå til innhold

Synes dere svart kjole i bryllup er tragisk...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllyp til helgen, har en svart pen kjole i chiffion med blanke stener i midjen som jeg tenkte å bruke, har vært rundt om kring og ikke funnet noen andre kjoler som jeg har falt for, det er ikke noe stivt bryllup jeg skal i... Kan jeg bruke den, eller er det upassende med svart synes dere.....???? Blir så usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt bryllup så hadde det ikke gjort en verdens ting, men folk er forskjellige. Siden du ikke skal i noe stivt bryllup så er det vel helt greit. Du kan jo ha på en bronsje/skjal i en farge og mache dem med skoa for å få litt farge.

Skrevet

Så lenge den ikke er hvit spiller det vel ingen rolle.

Alle kan vel ikke gå i rødt:-))

I vårt bryllup var det mange i svart, men heldigvis ingen i hvitt;-D

Skrevet

Det jeg synes er tragisk er de som blir fornærmet hvis noen går i sort, men de finnes jo så derfor hadde jeg hørt med bruden.

Skrevet

bruk lyse farger på tilbehøret så blir det så bra så.. Jeg hadde ikke reagert som brud =))

Skrevet

Bruk kjolen din, du. Og gjør som flere over her skriver..Bruk farger på tilbehøret.

Skrevet

Helsort, uten tilbehør om frisker opp kjolen, synes jeg er litt for trist spesielt med tanke på at det er sommer. Om det er upassende kommer an på familien og hvor opptatt de er av skikk og bruk. Tror "alle" familier tåler en sort kjole med fargerikt tilbehør. Selv hva alle dib damer mener om bryllup og kjoler, så må en regne med at helsort og helkvite kjoler vil fra en hel del mennesker bli regnet som brudd på skikk og bruk. Jeg hadde ikke brydd meg selv:)

Skrevet

Jeg synes det er uhøflig og upassende. Man skal aldri ha svart eller hvit kjole i bryllup.

Skrevet

Ikke tragisk kanskje, men upassende og lite gjennomtenkt.

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om du kom i din egen brudekjole engang.

I mitt bryllup ville alle være velkommen enten de møtte opp i budekjole selv eller olabukse. Alle som var invitert i mitt bryllup ville uansett vite at det var jeg som giftet meg, og jeg har ikke behovet for å "overstråle" alle og enhver. Behovet mitt ville være at alle følte seg vel og hadde det gøy sammen med meg.

Hva andre mener, vet ikke jeg. Hør med bruden, hadde jeg vært bruden hadde jeg sagt "selvfølgelig kan du gå i sort, gå i hva du vil!" =)

Skrevet

Jeg skal også ha svart kjole i bryllup, og har aldri tenkt over at det kan være upassende..hva er grunnen til at noen finner det upassende?

Skrevet

sort er for sørgene. og bryllup er en gledens dag.

jeg ville ikke gått i sort, hvit eller rødt.

men skal du gå i sort burde du finne på noe fargerikt som sko, veske og sjal med farger på.

Skrevet

Sort er sørgefarge.

Så ved å gå i sort kjole i bryllup sier du at du ikke liker giftemålet.

De fleste gjestene i et bryllup ville nok ikke raegert på det, men det vil nok være noen som sender stygge blikk bak ryggen uansett hvor mange på dib som sier de synes det er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...