Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 leste et sted at fra man er ca 6 mnd på vei skulle man ikke bade i boblebad pga varmen og bakterier (offentlige bad) men da lurer jeg på en ting, kan man ta seg et varmt bad hjemme??? siden de tok med varmen som et argument i den repotasjen.....
juli-jenta Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jordmor sa til meg at bad over 38 grader bør en være forsiktig med siden barnet ditt ikke kan regulere varme v svetting. Ikke boblebad hjemme siden dette kan føre til f.eks morkakeløsning.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 ok... har ikke boblebad, men vanlig badekar.. får heller ta meg en varm dusj da:) HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Du kan bade!! Bare du ikke har 50 grader i vannet og ligger der en time liksom... Dette er mitt fjerde svangerskap og jeg har badet i badekaret stort sett hver dag i alle svangerskapene. Jeg spurte på føden i første svangerskap og fikk beskjed om at det var helt greit bare jeg ikke lå i kjempevarmt vann og svettet i en time el to. Det er deilig for kroppen å få ligge litt i det varme vannet. Bare bad i vei!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 ja, for de har jo igrunn badekar på føden oxo, og det er jo varmt og behagelig det vennat der oxo... blir for sent idag, men da lurer jeg jaggu på om jeg skal ta meg et bad imorgen jeg altså takker:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå