Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hva passer sammen med navnet Ingeborg? Hvis jente tenker jeg på Ester, men gutt..???! Vil ha litt solide norske "gammeldagse" navn... Men ikke for vanlige.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg som skrev Ragnhild her, leste innlegget først som "Hvis jente tenker jeg på Ester, men vil ha litt solide norske "gammeldagse" navn... Men ikke for vanlige." For gutt kanskje Olav da.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Helt greit med forslag til jentenavn også, som sagt er jeg i tenkeboksen HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Sigrid synes jeg er et koselig navn til jente som hadde passet godt sammen med Ingeborg. Gutt: Gjert?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Ester er vel ikke et solid gammeldags norsk navn. Det kommer fra Persia. Ingeborg og Ragnar Ingeborg og Sigurd Så liker jeg Eimund, selv om jeg aldri kommer til å bruke det selv.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Oda Sofie Nora Hedda Sondre Eirik Erlend Aslak
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Ingeborg og Torbjørn, nydelig kombinasjon:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 Takk for mange gode forslag! Noen av dem er allerede i familien, så dere traff nok blink Jeg liker Sigurd, men det gjør ikke mannen min HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå