Gå til innhold

kjærring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto i kø i en butikk rett over grensa til Sverige og hadde bare 1 vare, var er dame foran meg i køen som hadde en handlevogn full av varer. Spurte henne pent om jeg kunne komme forbi henne i køen siden jeg hadde litt liten tid. Da bare fnøys hun og sa "du får venta i kø som alle andre". Jævla svenske kjærring...hadde en gravid kvinne med 1 vare spurt meg om dette, hadde jeg smilt og sluppet henne forbi med en gang...ååååh, hormonene koker :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort, ja. Kjenner irritasjonen, men ikke la det ødelegge resten av dagen din.

Skrevet

Hehe.. opplevde det samme da jeg var i Sverige for noen uker siden, en uke før termin. Hadde tre foran meg i køen med store topper på handlevognene sine. Jeg sto der med EN vare og en enorm kul på magen. Jeg sa riktignok ikke noe, men de så meg, men valgte å late som de ikke hadde sett meg. Utrolige folk!! (De var norske da)

Skrevet

Makan til særbehandling dere forventer da! Visst er det normal høflighet, men man kan ikke kreve at noen lar en komme foran. Har du dårlig tid, så ja, da får du være tidligere ute neste gang da.

Skrevet

Uff ja, da hadde jeg faktisk blitt litt smågrinete på kjerringa :-) Står jeg i butikken med handlevogna full og det står noen bak meg, uansett kul på magen eller ikke, og de kun har en ting eller to, da slipper jeg da dem forann meg. Ærlig talt, det syns jeg bare er normal høfflighet :-)

Skrevet

anonym 18.40: Det er ikke det at jeg forventer å bli særbehandlet. Hun har all rett til å si nei, det er hennes plass og ingen kan kreve at hun slipper meg foran. Er bare det at for meg er det en selvfølge å hjelpe mine medmennesker, og det koster meg ingenting å slippe forbi en stakkar med 1 vare (spesielt hvis personen er gravid) Var bare måten hun fnøys av meg på som gjorde at jeg ble sint...men men, en gang trenger hun litt hjelp, og det er da vår venn KARMA slår til;) hihi

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...