Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 og etter at den har stått inne i litt over 1 døgn så synes jeg det lukter kattepiss av den.... Den sto ute når jeg var å kikket på den så kjente ikke noe da. Kattene våre ble superivrig på vogna når jeg tok den i hus, kanskje det var derfor? Kan jeg angre kjøp som er foretatt via finn?
3småtroll♥ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Hmmm... vet neimen ikke hvordan det er, men tviler vel egentlig litt på om du kan heve kjøpet... Blir litt vanskelig å bevise at selgeren faktisk visste om det hvis de hadde vognen ute. Vi har våre vogner i garagen til vanlig og det kan jo være at katter kommer seg inn dit uten at jeg ser det.. Men det er jo bare å ta kontakt med selger og høre kanskje?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Ja det er sant det. Jeg skal bare få gubben til å lukte når han kommer hjem først ;-) Kanskje det er bare min nese, hehe :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Hva med å vaske trekket til vogna i maskina?
3småtroll♥ Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Får jo håpe at det bare er tilfeldig at katten din er intr. i vognen da;) Men det er ikke sikkert trekket kan i maskin-hadde jeg skjekket først!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Vognen hadde ikke vært ibruk på en stund og hadde stått i kjelleren sa hun. Så dersom det lukter kattepiss så regner jeg med at hun hadde kjent det før hun bar den ut i tilfelle. Sikkert bare jeg som lukter syner :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå