Gå til innhold

Burde vel vært anonym, men....overfalt i helga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spaserte alene hjem fra fest, noen få km å gå. Unnlater å komme med for mye detaljer, da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent, men kort fortalt, en utlending, vet ikke hvorifra, men tipper bosnia el.l av utseende og dømme gikk til fysisk angrep og var godt i gang med et voldtektsforsøk da jeg kom meg løs og andre kom til stede. Endte selv opp med forstuede fingre og oppkneppet bukse, slapp ellers unna med skrekken. Flere sprang etter han, men nådde aldri vedkommede igjen. Saken er selvfølgelig politi anmeldt. Vurderer å stemme frp ene og alene pga utlendingspolitikken, slike opplevelser skaper slik unødvendig fremmedfrykt, men slik er det i allefall for min del. Opplevde noe lignende, men langt mer alvorlig for flere år siden, utlending han også. Tror sjeldent jeg har vært så redd.

Forteller dette for å si at ALDRI gå alene. For meg var dette en "trygg" vei å gå, nesten i nabolaget langt utenfor sentrum, og det hadde gått langt værre hadde det ikke kommet noen til stedet.

Og for de som føler at å pirke på mitt syn på enkelte av utenlandsk opprinnelse oppi det her, så ja, jeg er klar over at det likesågodt kunne vært en hvit, norskfødt nordmann, men vi behøver ikke importere kriminelle og voldsmenn, har nok fra før av.

Om noen har erfaringer fra lignende hendelser, setter jeg pris på å få høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen lignende erfaring der (heldigvis) men det er jo slike hendelser som gjør at vi blir redde for etnisk norske.

Sender deg bare en trøstende klem jeg =)))

Skrevet

Takk for det. Vet jo at jeg sikkert er en av de heldige, mange som har opplevd mye værre enn hva jeg gjorde.

Ja, dessverre, flere etnisk norske jeg kjenner til, og opplever som tvers igjennom gode mennesker, men det er naturligvis ikke de jeg ønsker dit sola aldri skinner heller. Men at man utvikler en uønsket skepsis er jeg ikke i tvil om.

Skrevet

Ja, jeg har ikke helt ulike erfaringer i grunn. Men det har gått adskilling lengre for min del, og i tillegg visste jeg hvem de var, så det kompliserte ting ganske mye.

Jeg valgte å flytte etter å ha fått juling mens jeg gikk på krykker, ha blitt voldtatt, truet på livet og ikke lenger turte å gå ut døren ubevæpnet.

Har riktignok flyttet tilbake, men med et nytt nettverk rundt meg, noen år på baken og ikke minst et par tonn med selvtillit jeg ikke hadde i mine yngre dager.

Leit slikt skal skje, og jeg holder med deg i at det er vanskelig å forholde seg til de som er så forskrudde i hodet at de gjør slikt, uansett etnisk tilhørighet.

Skrevet

Såpass! Ja, da blir dette å regne som barnemat. Jeg vet hvor redd og hvor vondt dette har gjort meg, så jeg tør ikke tenke på hvordan det var for deg. Glad på dine vegne at du har klart å komme styrket tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...