Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er avhengig av knust is. Godt med isbiter også, men helst knust is. Ultra har hatt det, men nå skulle de ikke selge det på en stund!!!!!! Hvor får jeg tak i det? Har ikke sett det noe annet sted!!!!??
frk Nilsen Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Meny har det, enkelte ICA butikker, enkelte 7-11
† I Jesu Navn † Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Du behøver ikke påkalle satan fordi du ønsker deg knust is! (Du er neppe avhengig) De fleste bensinstasjoner har isbiter, ellers kan vel de fleste damer selv i dag klare å stivne vann til is.
frk Nilsen Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Hvis de ikke har knust is, knus den selv ved å legge den i et kjøkkenhåndkle og "deis" en kasserolle eller biffbankern over. Kan fint bruke blender/hurtigmiksen og
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Å.. i jesu navn... det er mye vi kvinner klarer å stivne.. hehe. Vann klarer vi å fryse. (Måtte bare - sorry)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 dette er det dummeste innlegget jeg har sett på lenge! Har du ikke fryser og vann?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Hva er det med gravide og spising av isbiter? Det har jeg aldri forstått. Har hørt om andre gravide som har tygd isbiter, men fatter ikke hvorfor...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Dummeste innlegget faktisk. He he he. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om? Har du vært avhengig av knust is under et svangerskap du? Da nytter det ikke med isbiter og hjemmelaget knust is. Hvertfall ikke om man først har fått smaken på Mr Iceman sin knuste is!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 20.32 - det forstår man jo ikke selvom man er gravid selv. Jeg har aldri vært noe glad i isbiter, saftis o.l, men etter jeg ble gravid tippa det omtrent rundt for meg om jeg ikke fikk det daglig!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 20:33 : såklart vet jeg ikke hva jeg snakker om når det gjelder akkurat dette. det var jo et spørsmål fra min side. du behøver ikke å kalle innlegget mitt dumt av den grunn. at du har en slik reaksjon på et åpent spørsmål viser nå hvem av oss som skriver dumme innlegg.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 Hvem er det som sier at dette er det dummeste innlegget jeg har sett da? Jo, du! Du får jo ikke med deg noe? DU kaller mitt innlegg dumt! Ikke lat som det er jeg som er spydig mot deg, for det er faktisk ikke tilfelle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå