Gå til innhold

Smerte under ribbebnet på venstre side.


mor_t_Mathias

Anbefalte innlegg

Har hatt kjempe vondt under venstre ribbebein i to dager no. Spesiellt når eg puster inn, reiser meg eller snur meg i sengen. Nett som ein veldig stikkende smerte. Er 22 uker på vei no. Noen som har opplevd ette, eller veit kva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ha fått ett brudd eller brist i ett ribbein? Hostet det på deg eller snudd deg raskt? Evnt kastet opp? Synes det høres slik ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje peiling. Eg kommer ikkje på noko som kan ha gjort at eg har fått det. Men kan hende det er stress og? Har vert ein del stress i det siste. Har ikkje kastet opp heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en muskel som ligger i klem. Har hatt dette selv flere ganger. Det er veldig vondt og skremmende,men det er ikke farlig. Det går over av seg selv,hvis ikke bør du oppsøke lege.Kommer ofte ved stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg ville jeg kontaktet jordmor evt legen og spurt.

det er nok ingenting men verd en prat med fagfolk. få tatt et BT og levert en urinprøve.. det tar kun 10 min.

så slipper du å lure, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dytter og lurer på hvordan det går med deg? Har du vært hos legen? Har det gått over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg hadde det samme. Det viste seg å være de indre organene som ble dyttet til side litt brutalt. Hun hadde den samme stikkende smerten under ribbena. Ubehagelig, men dog helt ufarlig fikk hun beskjed om.

 

Håper imidlertid det har gått over hos deg nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar :) Eg tok kontakt med jordmor. Og ho sa at det sikker var press på organa. og at det ikkje var farlig for ungen. Eg skulle ta kontakt med legen visst ikkje det gav seg. Hadde litt smerte etter dette, men no er det heilt borte. Alt var bra på sist kontroll. Så det er supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke var noe alvorlig og at det har gått over :)

Har tenkt på deg..

 

Med hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...