guaguita2009 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal passe ei lita jente i juli.. Være dagmamma.. Hva vil dere si er en ok pris på 1mnd? Hun er 3år:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg tok 245 kroner dagen (eventuelt 30 kroner timen). Dette var hvitt. Barna fikk mat og drikke hos meg samt bleieskift. Sort tror jeg er vanlig med 200 kroner dagen (evt 25 kroner timen). Men det er avhengig av hvor i landet du bor også. Dette er også noen år siden nå, så kan hende det har steget litt. Se siden: registrertdagmamma.no - der står det en del info.
guaguita2009 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Hun sa at det ikke var noe problem,da trygdekontoret ville betale 75% av utgiftene da.. tenkte på noe rundt 30kr timen selv.. vil bare ikke ta meg for godt til rette:) Hu er alene mor til 3barn så vet ikke helt åssen støtte de får.. Er kun for en mnd da, er det noe grunn til å ta mer.. har masse erfaring og er gravid i 6'mnd selv... Hva sier dere?????
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 En dagmamma her jeg bor koster 35-40 kr timen (hvitt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå