Gå til innhold

Jeg blir SPRØ av dette katteskrellet vårt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gjør ALT for å erte meg! Ja, det er KATTA jeg snakker om... Hun sitter ved sofaen, ser på meg og kvesser klørne på sofaen vår, 30 cm fra klorestativet! Jeg husjer henne vekk, men hun fortsetter med øynene festet på meg! Hun VET jeg ikke kommer meg like fort opp for å ta henne! Hun setter seg også på stolen ved vugga som er klar for babyen, det er TFK bagen på stativ som er ferdig oppredd... Har myggnettingen på, men det er bare for henne å sette labbene nederst på nettingen så spretter den av og hun kryper oppi! Hun VET det ikke er lov for jeg husjer henne like herlig "vekk" men hun bryr seg ikke! Reiser jeg meg opp så forsvinner hu like før jeg er borte hos henne! Av og til har jeg bare lyst til å sende henne til Langtvekkistan eller no...

Det første som møter meg når jeg står opp er ei katte som syyyyyyyyyyyyyyyyter! Ingenting hu vil, egentlig, bare syyyyyyyyyyter! Går sytende i bena mine så jeg nærmest sparker henne ned trappa! Hun går rundt på badet og syyyyyyyyyyter når jeg sitter på do! Forsvinner når jeg dusjer, men komer tilbake når jeg sminker meg og fortsetter å syyyyyyyyyte! Hvis jeg DA går å setter meg i sofaen går hun å legger seg til å sove et helt annet sted! Hun har en pusevenn! Føler hun har bestemt seg for å gå meg på nervene nå som jeg ikke har tålmodighet for fem flate øre! *suuuuuuuukk*

Måtte bare få det ut! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...