Gå til innhold

hvor tidlig kan en begynne med dagmamma???

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, har en jente på 6 mnd, men må i jobb igjen ganske snart (får ikke foreldrepenger). pappaen skal bruke permen sin nå. men etter dette må jeg i jobb. den jobben jeg har, er fra 08-15.30. samme som mannen min. må jeg skaffe ny jobb, altså kveldsjobb eller kan jeg skaffe dagmamma når jenta vår er 7 mnder? er det ikke altfor tidlig??andre med samme situasjon/meninger?

huff!

pokkers penger altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo, det er jo tidlig, men ikke slik at det er skadelig:) om hun ikke blir ammet lenger (utenom mat og grøt mener jeg) er det jo ingen problem å sette henne hos dagmamma.

penger må man jo ha, og da må man desverre jobbe. er ikke lett å bo i et av verdens rikeste land skal jeg si deg.....

lykke til:)

Skrevet

Jeg var en gang dagmamma til en på 6 mnd , gikk kjempefint det da, så går sikkert bra for dere også.

Må man tilbake i jobb så må mann. Men ikke alle dagmammar vil ta vare på så små barn da. Jeg sa ja fordi jeg kjente foreldrene veldig godt, men er litt slitsomt om man har flere dagbarn. Men om man finner en dagmamma som er hjemme med sitt barn bare så går det sikkert kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...