MK73 Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Idag var jeg på UL. Ble litt bekymret med det samme, for jeg syntes at embryoet så litt lite ut, og vi måtte lete litt etter hjerteslaget. Men det er i alle fall et lite barn der inne, og hjerte banker! Det er litt mindre enn det ihht standarden skal være, men i følge legen ikke i noen grad som tilsier at vi burde bekymre oss (og de vokser i rykk og napp i denne tiden). Så da skal jeg prøve å ikke gjøre det, og vi gleder oss selvsagt over at det er et levende lite barn inni meg :-) Så blir det ny kontroll om to uker.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 å så glad jeg ble nå!!)) var så spent på om det var en eller to;) gratulerer så masse!:)min sønn var også "liten" på det tidspunktet men han ble født som verdens vakreste prins!(selvfølgelig) nå kan du slappe av for du vet jo hva de sier..når en har sett hjerte slå så er det 99%sjanse for at alt skal gå fint videre:))kooos deg masse med voksende mage MK73+1;)HIHIHI:) KLEM
MK73 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Tusen takk, go'tøysekroppen ;-) Godt å høre om andre små gull som har vokst seg store og fine etterhvert!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 bare hyggelig og sååå fortjent;) denne gange er det DIN tur!!) og jeg skal komme etter deg i RESARFART!!)er ihvertfall det jeg prøver innbille meg selv;) undrer litt selv over om vi skal sette inn ett eller to...hmmm.. er jo ung og alt det det der men...vi skulle ta det litt etterhvert sa legen..meeen man undrer jo litt og en vet jo at det øker sjansen litt for at ihvertfall ett fester seg... skal på ul på onsdag på sjekk men jeg kjenner ikke noe i eggstokkene jeg?skulle jeg ikke kjent litte bitte granne ihvertfall?alt man skal bekymre seg for...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Så koselig da! Det er sant at de vokser veldig i rykk og napp så tidlig så det trenger ikke å ha noen betydning. Hjerte slo og det er alt som betyr noe :-)
MK73 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2009 Nei, det er ikke alltid at man kjenner noe fordi om eggstokkene jobber hardt, så det trenger du ikke bekymre deg over. Blir spennende å se status når du er på kontroll :-) ..og ja, kom etter!! I heftig fart!
MK73 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2009 Hei, Collargol, og takk for det! Synes du har så koselig nick, husker deg fra forrige runde du var her inne, får alltid "go'følelsen" og tenker på barne-TV når jeg ser nicket ditt. Håper dere snart får tilbakemelding fra Ullevål og at dere kommer igang like over sommeren!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Hei på deg, MK73! Og gratulerer så utrolig mye! Dette var jammen meg fortjent! Har ikke vært her inne på lenge, måtte ha en liten pause etter forrige nedtur. Men jeg har fulgt deg i tankene likevel, jeg visste jo sånn ca når du skulle ha forsøket ditt. Og jeg hadde faktisk en god følelse for deg denne gangen, og. Ja, vet det er lett å påberope seg denslags klarsyn nå når det er et faktum at du er gravid, men det er helt sant :-) Jeg skal ha uttak på onsdag. Måtte jeg bare få oppleve det du nå opplever.. Hadde vært koselig å slå følge på gravide slitere. Masse lykke til, MK73 - jeg kommer til å savne deg her inne. Men nyt tiden framover, og ikke bekymre deg! Det er uansett helt bortkastet, for dette går bra Klem fra meg
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Hehe, ja jeg og har veldig gode minner fra barnetv :-) Jeg vi håper at det blir oppstart over sommeren! Så får du nyte sommeren med en voksende spire i magen din. Klæm
Alid@ Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Så flott, håper du klarer å nyte tiden framover og ikke bekymrer deg for mye;) Lykke til videre i svangerskapet!!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Fantastiske nyheter MK73!!! Dette er jo bare så supert, dette går veien skal du se... Mange tanker til deg og den lille spiren din.
Mazza** Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 Hurra! Gratulerer så mye med hjertebank....det er en stor milepæl for oss som driver med dette Masse lykke til fremover
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer så mye:-) Ville bare si at begge mine var litt små på første ultralyden rundt 7 uker, spesielt førstemann som var 4,1 da han kom ut:-) Ved senere ultralyder (hadde endel) lå de fint på gjonnomsnittet:-) Dette går nok kjempefint!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 9. juni 2009 #15 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer med bankende hjerte...enda en minepel overstått. Lykke til på neste UL, da skal du se lille sprellemann har vokst seg stor og fin. At det bare er en liten luring inni der som skremmer mamma. Som om mamma ikke er redd nok fra før!!! Klemmer fra meg
Pia76.. Skrevet 9. juni 2009 #16 Skrevet 9. juni 2009 Så artiiiiii.)))) Må være en STOR opplevelse å dra på UL, å oppleve att hjertet der inne slår. Tårene hadde sikkert kommet til meg ja,,,bare av ren glede. klæm:)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 9. juni 2009 #17 Skrevet 9. juni 2009 herlig!! gratulerer!!! at hjertet banker så tidlig er den beste prevalensen på at fosteret er sterkt og har det bra :-)!!!! Jeg venter i spenning på UL den 19. er svært nervepirrende for hcg var så høyt at det kan være to..... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå