Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hva er det jeg har gjort som gjør at jeg fortjener å ha det så vondt og så vanskelig i så lang tid!? Når ting endelig begynner å bli bedre så skjer det noe nytt som er minst like vondt å vanskelig! Tar det aldri slutt!? Hva med en opptur snart...? Nå er det 6 mnd siden jeg flytta fra samboeren min. Jeg elsket han over alt, men han elsket ikke meg og behandlet meg utrolig dårlig. Etter nesten ett år med skuffelser og tårer, tok jeg motet til meg og flyttet. Når jeg flyttet fra han så flyttet jeg også fra alle vennene mine. 3 uker etter jeg flytta fikk bf ny kjæreste og bestemte seg for at han ikke ville være pappa lenger.. Nå etter 6 mnd med flytting, papirarbeid og kjærlighetsorg, så begynner jeg endelig å føle meg bedre. Jeg har begynt å trene og føler at jeg lever! Forrige lørdag ringte bf og sa at han ville være pappa igjen... Han sa også at han savner meg, fortsatt har følelser for meg og at det går dårlig med han og kjæresten.. Da kommer alle følelsene jeg hadde/har for han tilbake.. I dag har jeg prata med han igjen.. Nå skulle jeg ønske han aldri hadde ringt.. Selfølgelig veldig egoistisk av meg, sønnen min har rett til å kjenne faren sin.. Den ene dagen så savner han meg og har følelser for meg.. Den andre så har han det bra med kjæresten sin og er forelska i henne! Det føles som jeg er helt tilbake der jeg var for 6 mnd siden! Det samme sinne og den dype kjærlighetsorgen om igjen! Jeg føler virkelig at jeg har gjort alt riktig, både for meg og for sønnen min. Jeg er en ærlig og snill person! Hvorfor kan ikke jeg få være lykkelig? Hvorfor skal han som har gjort meg så utrolig mye vondt, ha det så bra?? Noen som har noen oppmuntrene ord? Jeg orker ikke dette mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå