Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 ja da ønsker jeg meg en barnekennel som kan hente barna og levere dem ferdig dressert tilbake når jeg evner å ta meg av dem igjen. Det er vondt å ikke orke maset og griningen til ungene sine. (jada, har en mann som er flink og tålmodig med ungene, de har det bra selv om mammaen ikke er så tilstedeværende som hun kunne ønske og som de ville likt)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 ....det heter barnehage, og finnes faktisk;)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 .. bare synd at de kun har åpnet 7-1630 på hverdager og at det bare er for barn under 6 år..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Har det akkurat som deg... Har dårlig samvittighet for så lite jeg får gjort her hjemme, har bare ikke overskudd......
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 det er ille iforhold til barna, å ikke kunne gi det de fortjener, å måtte gjemme seg bort når de får besøk fordi man ikke orker alt maset og bråket i huset. Barnas venner synes sikkert de har en merkelig mamma, men vi er åpne på hvorfor det er slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå