Gå til innhold

Hva synes dere om navnet SIGNE??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kalle tulla vår signe eller mari, men klarer ikke bestemme oss:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signe... typisk at gamle heter det..

 

Huff.. likte ingen av de navnene

Skrevet

Kjenner ei JENTE som heter det. Gamle navn holder på å komme tilbake, og Signe er pent.

Skrevet

Mari derimot, liker jeg dårlig...

Skrevet

Vet om ei lita jente som heter Signe, jeg synes det er nydelig.

Skrevet

Jeg syns Signe er veldig fint! Men gjerne et kort mellomnavn også, føler at Signe mangler noe. Signe Mari? Signe Lill?

Skrevet

Syns Signe er fint,men ville ikke brukt det selv.Og jeg ville heller valgt Maria(e),syns Mari virker så "halvferdig"

 

Men det var min mening da.

Skrevet

Navnet signe er vel helt greit men det blir veldig fælt i mine ørere, men det av den grunn at jeg vokste opp med ei i klassen som het det og værre menneske kan jeg ikke tenke meg hverken som barn eller voksen.

Skrevet

Signe er kjempefint navn. Signe Mari er fint sammen :)

Skrevet

Signe er kjempefint!!!

Hadde villet kalt en av jentene mine det hvis det ikke hadde vært for at tantebarnet mitt heter det.

 

Skrevet

Signe er nydelig! Det heter jenta mi.

Skrevet

signe e fint, men liker faktisk mari bedre..

 

(kanskje fordi svigermor heite signe?) ;)

Skrevet

nei, fy for ett navn! beklager altså... men det finnes da ett hav av pene navn. Hvorfor i alle dager velge ett så gammeldags og fælt navn.

Signe, Gerd, Jorunn, Johanne.. Liker det ikke litt engang. Da er Mari 1000 ganger bedre.

Skrevet

Signe maten? grusomt navn.

Skrevet

Synes det er et fint navn jeg:)

 

Reagerte litt på en kommentar om at bare gamle damer heter det. Signe er et navn som både gammle og unge heter. Og hvis du ikke viste det du som skrev det, gammel blir ALLE forhåpentligvis en gang..

 

 

Mye bedre enn de nymotens navnene som en ikke klarer å uttale, eller vet hvilket kjønn det er snakk om. Da sier jeg stakkars barn..

Skrevet

Signe er et flott navn!

Skrevet

Signe er et nydelig navn og passer i alle aldre. Svigermoren min heter det, og hun er et herlig menneske!!

Skrevet

jeg liker at gamle navn er på vei tilbake men jeg liker ikke Signe. men jeg kjenner ei som heter det og jeg liker ikke henne. og det er jo hva du forbinder navnet med ikke sant??

 

Mari er fint.. syns det er litt kjedelig egentlig.. litt tørt. men fint likevel.. vanskelig å forklare

Skrevet

Utrolig kjedlig og lite pent navn. Klinger ikke pent i det hele tatt. Da er Siren bedre.

Skrevet

Jeg synes Signe er et nydelig navn. Et navn med tæl i!

 

Mari er også fint, men ikke like fint som Signe;)

 

 

Jeg elsker slike gamle navn med lange tradisjoner i landet vårt, og synes det vitner om styrke.

Mellomnavn synes jeg derimot ødelegger hele greia med et sterkt navn. Da blir det "dikkedikk" med en gang.

 

På en skala fra 1-10, får Signe 9-10, Mari 7 og Signe Mari 2.

Skrevet

Gud Fader Lat oss signe vårt Herreland

Skrevet

Syns Signe er fint, men Sigrid er finere ;)

Skrevet

Herreland?!?!?!

 

Du mener kanskje "Gud Signe vårt dyre fedreland?! Og lat det som hagen bløma..."

 

Hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...