Gå til innhold

Tips til stiling og praktisk skolesekk til 1. klassing (jente)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjoper man de? Butikker, merker, pris?

tips mottas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke mye om merker osv. Men vil bare anbefale at du kjøer en sekk det er lett for en 6 åring å putte en A4 perm ned i. Og gjerne med et ekstra rom til matboks. Er lærer i 1. klasse og noen elever har sekker so er veldig trange å få en perm i og de må alltid ha hjelp. Så det er iallefall mitt lille tips.. :-)

Skrevet

får ikke alle 1 klassinger sekker fra trygg trafikk da? en som di kan bruke til ca 3 klasse. mi jente har nettopp fått en slik skolesekk,på førskola. alle 1 klassingene her får det vartfall. gode sekker i knall oransje,så vises godt=)

Skrevet

De fikk ikke det i fjor på vår skole i allefall...

Skrevet

Det er nok mange steder de ikke deler ut skolesekk. Ikke vanlig rundt her i hvertfall.

Vi har både en Bergans skolesekk og en Troll skolesekk. Desidert mest fornøyd med Troll sin. God plass til bøker, penal og matboks/drikkeflaske. Reflekser, regntrekk, den står godt på gulvet. Er brukt lenge og virker nesten ikke slitt. Bergans sin har mindre plass og står ikke like godt på gulvet. Du får kjøpt de i mange bokandlere (kommer gjerne tilbud snart) Kostet ca 300-400 kr tror jeg.

Skrevet

Beckmann-sekkene har vært best i test flere år på rad, og er veldig gode, fine og populære sekker. Du får kjøpt Beckmann på bokhandelen og en del veskebutikker. Selv kommer jeg til å velge Beckmann når den tid kommer. :)

Skrevet

Det er så mange forskjellige tester har jeg inntrykk av. Kikket akkurat på forbruker rapporten. Der stod det at 'Bergans' sekkene har kommet best ut i test i flere år.

Det stod også om disse gratis oransje sekkene - de blir visst gitt ut i Ostfold skolene som et 'trygg trafikk' prosjekt. De kom forovrig ut dårlligst i testen til forbruker rapporten på nesten samtlige punkter!!!

Men da har jeg noen navn og forholde meg til; Bergans, Troll og Beckmann.

Takker for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...