partyoffive Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 hvor kjoper man de? Butikker, merker, pris? tips mottas med takk
SOMMER :) Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg vet ikke mye om merker osv. Men vil bare anbefale at du kjøer en sekk det er lett for en 6 åring å putte en A4 perm ned i. Og gjerne med et ekstra rom til matboks. Er lærer i 1. klasse og noen elever har sekker so er veldig trange å få en perm i og de må alltid ha hjelp. Så det er iallefall mitt lille tips.. :-)
frk.velandre Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 får ikke alle 1 klassinger sekker fra trygg trafikk da? en som di kan bruke til ca 3 klasse. mi jente har nettopp fått en slik skolesekk,på førskola. alle 1 klassingene her får det vartfall. gode sekker i knall oransje,så vises godt=)
SOMMER :) Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 De fikk ikke det i fjor på vår skole i allefall...
Mrs. X Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Det er nok mange steder de ikke deler ut skolesekk. Ikke vanlig rundt her i hvertfall. Vi har både en Bergans skolesekk og en Troll skolesekk. Desidert mest fornøyd med Troll sin. God plass til bøker, penal og matboks/drikkeflaske. Reflekser, regntrekk, den står godt på gulvet. Er brukt lenge og virker nesten ikke slitt. Bergans sin har mindre plass og står ikke like godt på gulvet. Du får kjøpt de i mange bokandlere (kommer gjerne tilbud snart) Kostet ca 300-400 kr tror jeg.
ipeggy Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Beckmann-sekkene har vært best i test flere år på rad, og er veldig gode, fine og populære sekker. Du får kjøpt Beckmann på bokhandelen og en del veskebutikker. Selv kommer jeg til å velge Beckmann når den tid kommer.
partyoffive Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2009 Det er så mange forskjellige tester har jeg inntrykk av. Kikket akkurat på forbruker rapporten. Der stod det at 'Bergans' sekkene har kommet best ut i test i flere år. Det stod også om disse gratis oransje sekkene - de blir visst gitt ut i Ostfold skolene som et 'trygg trafikk' prosjekt. De kom forovrig ut dårlligst i testen til forbruker rapporten på nesten samtlige punkter!!! Men da har jeg noen navn og forholde meg til; Bergans, Troll og Beckmann. Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå