Gå til innhold

Har alle barn DS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min på seks har veldig lyst på.. usikker jeg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har ikke alle barn DS.

Hvorfor er du usikker?

Skrevet

Eldste min fikk i bursdagsgave da han ble 7 år, da var lillebror 4,5 og jeg tror det var hans mest fortvilte ettermiddag. Storebror var så happy, og selv om han lånte bort litt ble jo lillebror sittende mest å se på, med tårer i øyevippene, for sånn ønsket han seg også ;)

Så enden på visa ble at lillebror kjøpte seg en egen en for bursdagspengene han hadde satt i banken. Det er nå temmelig nøyaktig et år siden, de er nå 8 og 5,5 år og er enda ikke gått lei, det er en utrolig populær greie. De mestrer det helt perfekt, og tekniske duppedingser er vel en del av oppveksten til barna i dag, så jeg ser ikke noe galt i at de lærer seg å bruke slike ting..

Skrevet

nå tror jeg min er for liten for jeg har ingen anelse hva DS er for noe.....

Hva er det?

Skrevet

hvor tidlig skjønner de det da?

Skrevet

Han store min på snart 29 har.. :D

Soff spilte alle de minispillene da hun var 3, og det er veldig kjekk underholdning! Skal kjøpe til gubbelubb igjen på bursdagen hans, siden den gamle gikk i stykker.

Skrevet

Er det PS du mener? Playsation??

Skrevet

Tviler på at alle barn har DS, hva det enn er...Er det en sykdom? Et spill? :-)

Skrevet

Her i huset er det jeg som har DS ( Nintendo DS - etterkommeren til Gameboy for de som lurer på hva det er *lol*), men det er vel mer eller mindre poden på 3 år som spiller mest på den.

SuperMario er en av mange helter!

Skrevet

Her kjøpte poden seg for egne penger når han var fem. Da hadde nesten alle vennene. De bruker den flittig ennå. Det er veldig vanlig her å ha, men det er nok langt fra alle som har det.

Skrevet

Nei, sikkert ikke alle, men veldig, veldig mange har! Min 6,5 åring og 4,5 åring har hver sin. Er kjempegøy for dem, og kjekt å ha mange ganger på turer og slikt. De får ikke spille ubegrenset da så klart, de har 2 dager i uken (ukedager) de får spille litt og så 1-2 timer i helgene. Litt mer om det er ekstremt dårlig vær.

Skrevet

Nintendo DS er et lite håndholdt spill som minner om Game Boy, men vesentlig mye bedre :-) Kjempemange ulike spill til for både liten og stor, også hjernetrimmere med matteoppgaver, sudoku osv om man vil ha det.

Skrevet

Mine gutter på 6 og 4,5 har ikke, men tenker det blir julegaven fra oss i år.

Skrevet

Her har ikke sønnen min Ds nei. Han ønsker seg spillkonsoll, men det får han rett å slett ikke.

Han er 4 år og mener han er alt for liten til å bruke tiden sin på slikt tull. Her er heller ikke tven flittig brukt, kun en film når det er regn ol ute.

Liker at ungene kan bruke sin egen fantasi.

Skrevet

Nei... men pappan her har PS3.... Ungene får ikke spille og de viser ingen interesse for det heller enda (de er 2 og 5 år)

Skrevet

Ser coop obs har den til 1198 kr, er det billig eller normal pris?

Vurderer å kjøpe,kanskje kanskje :)

Skrevet

Ikke mine, men 4-åringer ønsker seg det. Eldstemann liker best å spille dataspill på pc, og jeg tror igrunnen at playstation kommer i hus før en ds.

Skrevet

Nei, ikke mine. Men 6-åringen har en V-smile maskin da...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...