Gå til innhold

Har alle lyse, luftige soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tråd her ang farge på soverom. Skal male mitt. Min drøm er jo et lyst og luftig soverom som er svalt og "rent". Men slik er ikke helt virkeligheten. Har et ganske lite rom. Plass til dobbelseng og stellekommode. Har noen bokhyller med bøker. Og som regel blir mitt rom det som er mest rotete fordi jeg slenger alle sekker osv inn der for å ha det ryddig på stua og ungenes rom. Må jo legge til at vi bor i en treroms leilighet.

JEG VIL HA ET LYST OG LUFTIG SOVEROM!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vårt soverom er i teorien lyst og luftig, men det ender alltid opp som du beskriver ditt ;)

Skrevet

Vårt soverom er heller ikke så stort, og vi har sprinkelseng og kommode der inne i tillegg til dobbeltsenga...

Men det er ikke så ille likevel, har helt lyse vegger, hvite lange gardiner og dobbelt verandadør. Har investert i skyvedørsgarderobe med speil på hele den ene kortveggen, så bager og sekker får plass på gulvet der inne. Den veggen som døra sitter på, altså den du ikke ser hvis du tilfeldigvis titter inn, er dekket med knaggerekker fra ende til annen. Så alt mulig av tøy, belter osv henger på knaggene, da er gulvet fritt for rot.

Skrevet

Vårt rom er ikke luftig hehe :)

Skrevet

Vi leier... Hele leiligheten er malt lysegul. Da mener jeg HELE. Bortsett fra det grusomme badet, med rosa gulvbelegg og babyblå veggplater. Nice! Soverommet er luftig når vi lufter ;), noe vi forsøker å gjøre så ofte vi kan - men det er også full av dobbeltseng, babyseng, tre klesskap og diverse klær og bøker som ligger strødd... Ser ikke akkurat ut som de fantastiske og kreative soverommene i ukeblader, nei... Veggene (lysegule) er jo i teorien lyse, men vi må ha svarte gardiner for å stenge lyset ute om natten (bor i Nord-Norge).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...