Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg begynte nesten å bli ferdig med renselsen. Hadde bare hatt litt gulaktig utflod de siste dagene. Så begynte jeg å blø litt friskt blod på fredag og har fortsatt å blø litt siden. Ikke mye, mindre enn jeg normalt har blødd når mensen er kommet for fullt. Er dette mensen som har kommet tilbake? Andre som har opplevd det samme?
mayaya Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Er det ikke sårskorpa i livmora som har løsna da? Skjer noen uker etter fødsel og er en del av renselsen
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Trodde det skjedde etter 10-14 dager, jeg.. Hadde ihvertfall mer friskt blod igjen rundt denne tiden. Nå er det bare litt friskt blod og litt murring i magen som ved svake menssmerter.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Ja, fullammer. Så hadde liksom regnet med at mensen ikke skulle komme på en god stund ennå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå