Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har en liten gulpebaby. Jeg kan ikke amme så vi har gitt mme fra dag en. På sykehuset ga de nutramigen 3 dager deretter nanha1 og anbefalte oss enten å fortsette med nanha1 eller gå rett på nan. Helsesøster messer om at nutramigen er best og sier vi bør bruke det. Men den er kjempedyr og jeg får rødt hissig utslett på armene av den når måler temperatur. I tillegg gulper veslejenten mer av den enn av nanha1.

Hva har dere blitt anbefalt, eller hva bruker dere og del gjerne erfaringer. Siden jeg først må gi mme er det greit å høre litt fra deres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd HIPP, vi har prøvd mange merke, men det var kun den som gjorde gulpinga mindre.

Skrevet

takk, noterer meg det.

Skrevet

HIPP her også :-) Eneste som ikke ødela magen hennes og så dempet det gulpingen :-)

Skrevet

Jeg hadde også en storgulper, vi begynte med nan (han fikk bare mme), og byttet til hipp for vi syntes han gulpet mye. Men da ble det verre! Så gikk tilbake til nan, og forsonte oss med at vi hadde en gulpebaby :) Men etter at han begynte med grøt gulper han så og si aldri :)

Tror det er veldig forskjellig fra barn til barn hvilken mme som passer dem best.

Skrevet

Er barnet allergisk eller har andre spes. behov? Hvis ikke kan dere bare prøve dere frem med vanlig nan, hipp, småfolk eller collett.

Vi har gode erfaringer fra to barn med vanlig nan.

Collett ble det mye gulping av her i huset, og det luktet skikkelig spy/surt av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...